grubasek

czwartek, 24 stycznia 2019

ktoś stęskniony za kolorowankami?:-D


Dziś będzie "kolorowanka".
O dziwo- robiłam ją tylko 2 godziny :-D
Powstała specjalnie na wyzwanie- balon.
Ileż w głowie pomysłów!!! Uwielbiam ten motyw!
Praca od razu pojawiła się w głowie- zrealizowany został tylko 1 z kilku wariantów.
Bardzo często wysyłam komuś coś i brakuje mi takiej uniwersalnej kartki, bez żadnych życzeń i dodatkowych tekstów - i oto jest :-D
Stempelki magnolia, copici i promarkery, tusz distress, glossy accent




To wyzwanie znajdziecie TUTAJ

Kończą się ferie a ja 3/4 czasu przepracowałam- serio......a tyle było planów!!!
Oprócz nadrobionej pracy do pracy ;-D, cudownej spotkanie z Ulcią i posprzątane mieszkanie ...he he he...Buziaki!

PS Jak dojdą przesyłki- miniplannery- dajcie znać!






23 komentarze:

  1. Oh this is so sweet Ewa! I love the long shaped card and your coloring is gorgeous!!!
    Hugs
    Monica

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna!!!!!, ach wiosno przybywaj :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna!!! Prawdziwy majstersztyk Hubciu:)))
    U mnie do ferii ponad dwa tygodnie - nie mogę się doczekać:)
    Plannerek już u mnie. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuś, rewelacyjna kartka, Ty to potrafisz kolorować!
    U mnie ferie w ostatnim terminie.
    A planer dziś do mnie dotarł. No i dziękuję za scrapki - te ramki są BOSKIE.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewcia zgłaszam protest ... czy Ty możesz kiedyś zrobić coś brzydkiego, bo tylko wzdycham nad tymi Twoimi małymi arcydziełami :P.

    O, a myślałam, że tylko ja tak długo koloruję hihi :).

    Do mnie planner jeszcze nie dotarł ale codziennie sprawdzam skrzynkę :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka i fantastyczne, radosne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak ja juz sie stęskniłam za Twoimi kolorowankami :) rewelacyjna karteczka Ewus !!! No rewelacja 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda cudownie! Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna a najważniejsze, że ma słońce w sobie:)Super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna! Ewcia uwielbiam Twoje kolorowanki. Więcej poproszę. Efekt na balonach - łał!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna, no cudna!!! Jej... Pięknie, wiosennie zrobiło się. Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Olalala...Śliczna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC ;)

    OdpowiedzUsuń