grubasek

sobota, 26 stycznia 2019

Prezent z action


Witajcie!
Chciałabym dziś pokazać prezent, który dostałam pod choinkę- bloczek z elementami do tworzenia obrazków 3D z actiona.

Co zawiera taki bloczek? Kilkanaście kartek z ponacinanymi elementami, które po przyklejeniu warstwowo tworzą obrazek 3D.

Dla kogo? Chyba dla każdego! To świetna zabawa i ciekawy efekt.
Super zabawa dla dziecka, ale...cierpliwego, bo ponacinane elementy bardzo łatwo rozerwać. Przyszło mi też do głowy, że to alternatywa dla osób, które maja kłopoty z wycinaniem, bez względu na powód, są w stanie dzięki takim gotowcom stworzyć naprawdę precyzyjną pracę.

Dostępność? Ten bloczek pochodzi z actiona, więc nie jest jakoś super dostępny- sklepy tylko w niektórych miastach, brak możliwości zakupu przez internet. Myślę jednak, że może w innych miejscach można taki lub podobny bloczek 3D zakupić. Jeśli macie jakieś info- zostawcie w komentarzu.

Cena? Ok. 6,5zł-  przystępna.

Jak wygląda element 3D?

Już pokazuję- zrobiłam karteczkę na wyzwanie w Rogatym TUTAJ

Obowiązująca mapka wygląda tak:


A moja propozycja z elementem 3D


Popatrzcie na zwierzatko 3D z boku


I jeszcze fotka z bloczkiem


Oczywiście nie zostawię swoich "kolorowanek", ale takie elementy 3D to fajna odskocznia od "codzienności". Polecam!

21 komentarzy:

  1. Mam podobne bloczki 3D z Actiona i są rewelacyjne:)
    Super kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńko! Przypomniałaś mi, że mam takie misiaki chyba gdzieś, przyjaciółka mi kiedyś podarowała. Tylko raz robiłam taką kartkę, z jamnikiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała karteczka.:) Żałuję, że u mnie nie ma Actiona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ super efekt, karteczka rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka, Ewciu. Fajne są takie elementy 3D, nie wiem czy pamiętasz, ale dostałam od Ciebie kiedyś taki kwiat lilii 3D, o tu go wykorzystałam:)
    http://papierowy-jarmark.blogspot.com/2017/03/wielkanocny-pejzaz.html
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna karteczka :) Takie zestawy 3D są czasem w Lidlu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna kartka i super ten bloczek, niestety u mnie niedostępne :-(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobny blok dostałam na urodziny, tylko do zrobienia kartek świątecznych, fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super sprawa, a ta karteczka z szopem jest niesamowita, cudowna! Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny szopik, taka urocza odskocznia, aż się do niego gęba śmieje. Dobrze czasem być grzecznym i dostać fajny prezent :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. karteczka jest prześliczna, świetnie wyglądaja te efekty 3d :), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. This looks like a lot of fun! The racoon is very cute and your card beautiful.
    Hugs
    Monica

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocza kompozycja :) śliczne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  14. To chyba faktycznie szop - jest śliczny i pięknie go ozdobiłaś, dodałaś takie elementy, przy których on jeszcze bardziej błyszczy!
    Miło mi, że jesteś z nami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pomysł - świąteczny szop. Kartka jest przesympatyczna :)

    OdpowiedzUsuń