grubasek

poniedziałek, 14 stycznia 2019

Sposób na jajową kartkę

Witajcie!
Obiecałam, że dziś pokażę, jak poradzić sobie z jajową kartką bez wykrojnika. W czasach, kiedy nie posiadałam maszynki, wyglądało to mniej więcej tak:

1) robiłam sobie kształt jaja- dla Was do wykorzystania
2) potem 2 rozmiary- pierwsze większe- takie, żeby zmieściło się na posiadaną bazę, drugie mniejsze, drukowałam i przyklejałam całą kartkę na twardszy karton



3) wycinałam oba jaja- będą to nasze szablony



4)większą bazę przykłada się tak, aby jajko lekko wystawało- to będzie łączenie naszej bazy-kartki, obrysowujemy





5) wycinamy



6) to samo z mniejszą- tutaj wystarczyło przytrzymać i obciąć naokoło



7) pierwszy sposób na nierówne brzegi- ja po prostu strzępię nożyczkami :-D



8) bazę zamiast postrzępić, obkleiłam gazą(super wygląda koronka!), trochę później poprzycinałam



9) na bazę kartki przyklejałam paski z beermaty, aby stworzyć dystans



10) teraz już tylko dodatki, kompozycja i karteczka gotowa- nie wiem, czy ustępuje coś tym pierwszym ?




Zapraszam do podjęcia próby!:-D



17 komentarzy:

  1. Super!! dzięki Kochana na pewno skorzystam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję ci dobra kobieto,na pewno skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  3. super , powstanie nie jedna taka kartka

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za te informację,bardzo pomocne. Ja z urządzeń do cięcia posiadam tylko nożyczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kursik, Ewciu.
    Też strzępię nożyczkami.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super. Jajo wykorzystam:) A sposób na nierówne brzegi - nie wpadłam na niego Hubciu. Zazwyczaj tuszowałam nierówności - jakoś ginęły:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak! Czasy bez wykrojników były chyba bardziej kreatywne, choć wykrojniki dają ciekawsze efekty. Pomysł na kartkę rewelacyjny. Ja do dzisiaj czasem drukuję szablon, kiedy nie mam odpowiedniego wykrojnika.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja robiłam dokładnie tak samo :) Fajne to Twoje jajo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszło cudnie. Może i ja spróbuję, choć nie oczekuję dużego sukcesu, bo mój talent do robienia takich prac jest raczej znikomy :D Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znakomity kurs, może kiedyś skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna karteczka! A kursik jest znakomity - na pewno skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydatny kursik. Podoba mi się taka forma kartki.

    OdpowiedzUsuń