grubasek

poniedziałek, 21 stycznia 2019

dzieciowo


Kupiłam kiedyś stempelki project prezent . I tak sobie leżały, leżały....

W prezencie urodzinowym dostałam papierki z Papierowego potwora i postanowiłam sklecić karteczkę. Wykrojnikową! Prawda jest taka, że nie bardzo umiem robić takie prace. Natomiast od koleżanki usłyszałam kiedyś, że chciałaby ode mnie karteczkę dla dziecka, ale normalną. Hahahahhahaha....Normalną czyli bez udziwniania- z wykrojników.

I oto ona ;-D


Wzorków dużo, ale z jednej kolekcji!  Kto lubi papier powlekany- rewelacja.  Ciemne to zdjęcie, ale u nas jakoś ostatnio cały czas ciemno....

Buziam!

14 komentarzy:

  1. piękna jest,bobasek słodziutki

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna jest ale taka nie Twoja:) z Toba Ewus mi sie kolorowanki kojarzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skromna i delikatna :-)
    I bez kolorowanego stempelka, to u Ciebie nowość ;-)
    Świetnie sobie poradziłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewciu, świetna kartka. Nawet pomimo braku stempelków:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała :) ten stemplowany wierszyk robi całą kartke - to co najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. This is so cute! I love cards with die cut elements.
    Hugs
    Monica

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna! Ale szczerze - wolę Twoje udziwnione :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny mają rację, taka nie Twoja ta karteczka choć i tak bardzo ładna
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna, spokojna, ale ładna. Szczerze mówiąc, nie wygląda jak Twoja, ale ładna :-)))))) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna jest! Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczka bardzo mi się podoba. Aniołek słodki. Doskonale pasuje do takiej okazji. Spotkanie z Ulą musiało być wspaniałe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna wyszła Ci ta karteczka:)

    OdpowiedzUsuń