grubasek

poniedziałek, 28 stycznia 2019

przerobione ludowo-zimowo


Ta karteczka(choć nie wiem, czy nie przerobię na tag) powstała z przerobionego digiska.
Tak sobie przez przypadek natrafiłam na "Ewkę" i postanowiłam zmienić jej ubranko na zimowe.
W głowie miałam tez "balony"(wyzwanie w Kartkowe ABC, ale okazało się, że można zgłosic tylko jedną pracę), to je dopchałam. Oj, dzieje się tu, dzieje.

Praca zrobiona z potrzeby serca:-D


Na karteczce pojawiają się jeszcze kubeczki od Bloomcraft:-D
I takim ludowym akcentem kończę i przesyłam buziaki!


12 komentarzy:

  1. Oj dzieje się na tej malutkiej powierzchni :) ale wszystko ładnie zgrane i psuje do siebie :) prawdziwie radosna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta Twoja potrzeba serca Ewus :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, there is so much to see! I love the folkart look.
    Hugs
    Monica

    OdpowiedzUsuń
  4. To co ,że dużo ważne że wszystko do siebie pasuje. Świetny tag.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka, Ewciu. Ewka jest super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Ci wyszła :).

    I choć tyle się na niej dzieje, to wszystko pasuje :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka inna niespotykana,ślicna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna taka radosna :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń