grubasek

czwartek, 7 marca 2019

Ostatni dzień skrzydełkowego wyzwania


Dorzucam skrzydełka na BN. Znów NIETYPOWO ;-D
jeden z moich ukochanych digisków od Papierowego potwora:-D




A że aniołek pasuje do zabawy Gosinej "Sielsko- anielsko"
to zgłaszam i tam:-D



Moje kochane uczestniczki zabawy z motywem!
Zdarza mi się niestety coś pominąć, więc z góry przepraszam i proszę o czujność- w razie czego informację o niezamieszczonej pracy.

Ok. 20.00 będę nadawać "znaczki", więc jeśli któraś coś tam jeszcze ma....
Acha w regulaminie podałam formy prace- możliwe również tagi, LO, wpisy journalowe :-D

A jutro...nowe wyzwanie!

Buziam!I lecę do wyrka....

18 komentarzy:

  1. Cudny Aniołek :-)
    Ciekawa jestem co wymyśliłaś na marzec. W sumie niełatwo znaleźć motyw który by pasował na trzy różne okazje :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka, przyciąga wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudny anioł! Ciemne tło wygląda wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne skrzydła ma ten anioł! Lubię jak tak błyszczą :) Dziękuję bardzo za zgłoszenie karteczki do mojej zabawy. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewcia, aniołek cudowny. Na ten moment mam jedną kartkę, chciałaam więcej, ale nawet tę jedną wrzucę Ok 21☹️

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna, anielsko 0 niebiańska praca, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne anielskie zjawisko :) Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Those wings are beautiful! Lovely card!
    Hugs Monica

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniołek jest boski ;) Kartka z nim -rewelacja !!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo oryginalna kartka, super pomysł z motywem gwiazd i aniołem. Bardzo mi się podoba takie zestawienie.

    OdpowiedzUsuń