grubasek

wtorek, 19 marca 2019

myślałam, że nic z tego nie będzie


Przed kolorowaniem zajączka, robiłam "próbkę" na tekturce. Nie miałam w planie jej wykorzystywać, ale...znalazłam taką prosta bazę, którą kiedyś od kogoś dostałam i oto jest- mega prosta karteczka



Tak naprawdę to chciałam Wam jeszcze pokazać, jakie cudo dostałam od Jadzi! Uwielbiam Jej albumy: i te malutkie, i te nietypowe, i te z rolek po papierze "tualetowym", i moje ukochane- z przegródkami, kieszonkami, tagami etc.

W tamtym tygodniu to był mega strzał, bo zły humor i zmęczenie materiału dawały o sobie znać, a tu taka niespodzianka! Ten albumik i jeszcze taki Małgosiowy(Małgosia X- jesienny)- oglądałam w weekend kilka razy, bo napatrzeć się nie mogę na te wszystkie pomysły.

Jadziulko- z całego serca dziękuję! Całość TUTAJ




a tu karteczka wskoczyła do albumu ;-D



Buziaki przesyłam!

20 komentarzy:

  1. Piekne karteczki Ewuniu mi się bardzo podobają.
    Cudny prezent od Jadzi, śliczny album dostałaś. Jadzia to taka dobra duszyczka, ja też miałam to szczęście dostać w prezencie jeden z jej albumików :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny album dostałaś w prezencie. Kartka wyszła rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful card, Ewa! And it goes so well with that album!
    Hugs Monica

    OdpowiedzUsuń
  4. Album zachwycający :) karteczka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu ta kartka jest mega , bardzo mi się podoba . A albumik to istne dzieło sztuki cudowny !
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudna karteczka! Niby prosta a jakze urocza :) i gratuluje prezentu od Jadzi, ciesze sie razem z Toba Ewus:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka wyszła cudownie!
    A album jest fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka śliczna, a album przeuroczy :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  9. album przepiekny,a karteczka też jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu, albumy Jadzi to mistrzostwo, ja jestem daleko w tyle. A kartka mnie po prostu zauroczyła.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie swoją pozorną prostotą przyciąga spojrzenie i zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna karteczka! Album zachwycający!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega prosta , ale niezwykle urocza, a albumik przepiękny:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna karteczka a album zachwyca już samą okładką :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Karteczka urocza,taka delikatna:) Albumik faktycznie cudny jest,tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Karteczka śliczna a albumik rewelacja, świetny :)

    OdpowiedzUsuń