grubasek

niedziela, 24 marca 2019

Okładka

Witajcie! Po przerwie melduję się na stanowisku członka DT Papierowego Potwora.

Dziś chciałabym zaproponować Wam okładkę albumu, w którym wykorzystałam cudnej urody digisek- dostępny TUTAJ - Wybrałam co prawda wariant subtelniejszy, ale… już mam w głowie pomysł na „diablicę”. To bardzo uniwersalna grafika- i na kartkę, i na okładkę, i na zakładkę, i…można tak wymieniać długo. Zresztą same popatrzcie!





Mam nadzieję, że zainspiruję Was do stworzenia swojej wersji „Dziewczyny wśród kwiatów”.

Buziaki niedzielne!

20 komentarzy:

  1. Wspaniała praca :) stempelek dopiero jak pomalowany nabiera życia :) taka wersja- subtelna to moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Digisek uroczy, taki dziewczęcy hihi. Mediowanie świetne, kolory mnie urzekły :) Pozdrawiam ciepło Ewuniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest Twoja dziewczyna wśród kwiatów :) Okładka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli Ewuniu masz zawsze głowę pełną pomysłów i świetnie zawsze pogtrafisz je zrealizować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna okładka. Jest taka kolorowa. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie wygląda ta okładka. Super grafika.

    OdpowiedzUsuń
  7. I love your mixed media projects, Ewa! This is so very beautiful.
    Hugs Monica

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczna okładka, a stempelek pięknie pokolorowany:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuś , okładka jest przewspaniała!!!
    Kolorowanie i złocenia pierwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu, cudowna okładka. Dziewczę w kwiatach jest przepiękne.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak się tak pięknie koloruje jak Ty Ewuś, to żaden problem zmieniać image dziewczyny :) Świetna robota !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. i jest pięknie ,wspaniała praca

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczna inspiracja!!! Pozdrawiam Ewuniu:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie włoski pomalowałaś, mediowe tło też zachwycające :-)

    OdpowiedzUsuń