grubasek

sobota, 9 marca 2019

Wielkanocnie:-D

Witajcie!
Czy i u Was słonecznie?
Dziś wrzucam karteczkę, którą zrobiłam tydzień temu:-D Stempelek z Agaterii został zakupiony na zlocie w ostatniej chwili;-D! Wychodziłam już ze zlotu, ale stwierdziłam, że jeszcze na chwilkę wejdę. Spotkałam Monikę, pogadałyśmy przez moment, bo mężul wydzwaniał, że już czeka na mnie, więc musiałam się zbierać. Nagle dotarło do mnie, że nie kupiłam żadnego STEMPLA!!!
No tak nie może być- poleciałam jeszcze raz do Agaterii i porwałam kurczaka:-D.

A karteczka jajeczno-wielkanocna prezentuje się tak:


Uwielbiam zarówno tę formę, jak i stempelki na kartkach. A Wy?

Buziaki!

17 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam taką formę, jest bardzo urokliwa!

    OdpowiedzUsuń
  2. jajo obłędne, a co do stempli to dopiero sie uczę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. That chicken is very sweet and I also like the shaped card.
    Hugs Monica

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja podziwiam całość, jest piękna kartka :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jajeczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super jajo! Dobrze Hubciu, że wróciłaś po stempelek, bo kurczak świetny:)
    Cudna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Znakomita karteczka, super stempel i wspaniałe kolory.:) Pozdrawiam Ewuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka i super stempelek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super jajo, Ewciu. Kurczak jest świetny.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wygląda ten poważny kurczak na jajku :-) Kolory super !

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny stempelek i świetna kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogromnie mi się podoba! Kurczak świetnie pokolorowany :D

    OdpowiedzUsuń