grubasek

wtorek, 12 marca 2019

tag wielkanocny czyli odgrzewane kotlety


Witajcie!

Popatrzcie, jakie mam przeboje!


Drugi dzień nie mamy prądu ;-)

Dziś od rana kończyłam sprawdzać zeszyty i  sprawdziany kl.8, bo jutro do pracy. Nie lubię siedzieć w domu i chorować, wolę iść do pracy, odbębnić obowiązki i z pełną pomysłów głową siąść późnym wieczorem do robótek ;-D. Antybiotyk łykam nadal....i średnio pomaga.
Potem wzięłam się za taga- wielkanocnego! Nawet nie wiecie, jak uwielbiam tagi!
A dlaczego odgrzewane kotlety? Może ktoś zgadnie?:-D



Buziam cieplutko!


11 komentarzy:

  1. Chyba już widziałam tego baranka u Ciebie? Ale tag piękny! Nowy wykrojnik? Wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze względu na barana :) super tag :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag :) a ja własnie wydrukowałąm Twojego baranka i chce go malowac :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tego wyszczerzonego barana od Ciebie Hubciu:))) Ja tam lubię odgrzewane kotlety!
    Świetny tag.
    O czym gadają?
    -Kiedy będzie wreszcie prąd baranie?
    Ukochy

    OdpowiedzUsuń
  5. Great tag! I hope you have power again soon.
    Hugs Monica

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba baranek juz koedys u Ciebie gościł?! Jest rewelacyjny !!!:) prosze jaka Ty Ewus do braku pradu jestes przygotowana :) szacun! No i zdrowka bo widze ze bardzo powoli wraca ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten baran zawsze aktualny:)
    Mam nadzieję, że prąd wrócił.

    OdpowiedzUsuń
  8. twoje prace rozświetlą każdy mrok

    OdpowiedzUsuń