grubasek

wtorek, 26 marca 2019

Wielkanocna

bez większego polotu ;-D






Buziaki!

18 komentarzy:

  1. Dla mnie z polotem :) urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie że z polotem! Te kolorowane dziewuszki są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez polotu? No wiesz! Twoje kolorowanie - zachwycające! Zbieram szczenę z podłogi... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No wiesz...jak ta jest bez polotu, to ja nie wiem już, jak może wyglądać z polotem. Cudna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewcia!!! Ja to muszę znowu przyjechać i d... CI sprać, bo Ty to nie wierzysz w siebie wcale... Karteczka jest bez zarzutu! Bardzo łądnie wszsytko skomponowane, dobrane kolorystycznie, super pokolorowane! Ja się pytam: Co Ty kobieto chcesz od tej kartki?

    OdpowiedzUsuń
  6. A... i niejedna osoba chciałaby takie kratki bez polotu robić!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się bardzo podoba:) Śliczne Magnolie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marudzisz jak zawsze , polot jest i kartka extra!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj Ewuniu jesteś zbyt krytyczna wobec siebie, karteczka jest cudna. Ulka ma rację - niejedna osoba (w tym też ja) chciałaby takie wspaniałości robić. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ta karteczka. Jej kształt i kolorowane stempelki.
    P.S.Cieszę się, że pingwinek podoba Ci się. Teraz wiję wianki, hihihi. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te dziewuszki :-)A tło Potworne świetnie pasuje do nich :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym tak kolorować bez polotu, Ewciu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. To jest Ewuniu kartka bez polotu? Kurcze chciałabym takie zawsze robić, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bym chciała tak bez polotu działać... Rewelacyjnie Ewus :):):)

    OdpowiedzUsuń