grubasek

środa, 18 marca 2015

c.d.n. karteczek, podłużne tym razem

I znowu inny format. Nie wiem, jak Wam, ale mnie się jakoś wyjątkowo podobają.
Oczywiście udziwnione i przeładowane, taki styl ;-)






Dziewuszki!


  • Dosyłajcie zdjęcia z zabawy karteczkowej- nadzieja, bo mam dopiero od 4 osób. Czy powysyłane już?
  • zapraszam do ekspresowej wymianki karteczkowej na Wielkanoc- zasady nieskomplikowane- banerek->prawy górny róg bloga(jak zwykle:-)). Najlepiej to zrobić karteczkę na gotowo, zapisać się i czekac tylko na swoją parkę.
  • zainteresowanych informuję, że ptaszyny poleciały - przez tę chorobę tak wszystko się przeciągnęlo...

  • Planuję zorganizować candy na 2 latka mojego bloga- piszcie w komentarzach, co by Was najbardziej ucieszyło:-D
Buziam Was słonecznie!!!


15 komentarzy:

  1. karteczki są piekne, bardzo bardzo mi sie podobają

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewunia, robisz coraz piękniejsze kartki!
    W Candy chętnie wezmę udział, ale życzeń specjalnych nie mam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podpisuję się pod tym co napisał Beatka/ Ranya/. w całości jej wypowiedzi. Będziesz musiała sama zdecydować.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz ładniejsze!!!!!!!!!!!!!tylko trza Ci big shota:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki zrobiłaś. Najbardziej mi się podobają druga i ostatnia :).

    Ja postaram się dzisiaj wysłać Ci zdjęcia :).

    Co do candy, to od Ciebie ... wszystko :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartki śliczne, różnorodne....
    A co do Candy to tak jak poprzedniczka powtórzę Od Ciebie wszystko...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka doszła:) Podoba mi się, bardzo dziękuję, a z kolorkami na bransoletce trafiłaś w dziesiątkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki są świetne:) coraz to lepsiejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne i ciekawe prace....

    OdpowiedzUsuń
  10. W robieniu kartek neisamowite jest to, że każda rękodzielniczka robi je inaczej! I wydaje mi się, że ciężko było by znaleźć takie same kartki u różnych artystek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartki piękne w stylu retro - takie było moje pierwsze skojarzenie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. dwa latka ci niedługo trzasną?
    rób imprezę! opijemy...;-D

    już podsyłam foty

    OdpowiedzUsuń
  13. najbardziej w candy by mnie ucieszyły bransoletki z jakimiś ceramicznymi koralikami:)

    OdpowiedzUsuń