grubasek

niedziela, 22 marca 2015

Wreszcie

Wreszcie I...rozlosowane pary wymiankowe :-D.

 Mamy 5 par, więc do oglądania będzie 10 karteczek !

Najpiękniejsza/najoryginalniejsza dostanie ode mnie niespodziewajkę:-)

Maszyna losująca



1)Pasje  Violi
CreaDiva

2)Zuzanna Magdalena
Teresa

3) hubka38
Barbara Niezgoda

4)Kasia S
Dekupagekini

5)Ula K
Paula Szczepaniak


Ale mamy ekipę!:-D

Dziewuszki- wysyłamy w tygodniu, najlepiej jak najszybciej. Wymieńcie się adresami indywidualnie- będzie mniej zamieszania.  Zdjątka do mnie na maila, jak tylko zrobicie, bardzo proszę:-) Podsumowanko prawdopodobnie tuż po świętach i oczywiście głosowanie, bo pomysł na nagrodę już mam:-)

Wreszcie II

Pojechałam kupić ramkę. Niestety wyboru nie miałam zbyt dużego, ale jedna nawet mi się spodobała. Prezentuję moje ukochane XXX, które dostałam od Danusi Kielar- jeszcze raz dziękuję!


Wreszcie III

Nadgoniłam pracę z pracy ;-), ale pomysł na ozdobę wielkanocną pozostał tylko pomysłem. Może zdążę?

Buziam Was wieczornie!

PS Dziewuszki z zabawy z cytatem- podsyłajcie zdjęcia!





10 komentarzy:

  1. Nie mam emaila i nie wiem gdzie ci posłać zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewciu, super rameczkę dobrałaś do tego hafciku. Ja myślałam o innej, ale to oczywiście rzecz gustu, dlatego nie oprawiałam. Cieszę się, że mogłam sprawić Ci tyle radości.
    Udanego tygodnia Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta Twoja maszyna losująca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewo, jesteś moja parą w wymiance u Etoile. Mam namiary na Ciebie z zabawy u Lidki. Adres aktualny?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za wylosowania mojej pary maszynie losującej ;), adresik już dostałam i swój wysłałam :).Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej:)Mogę prosić o Twój adres żebym mogła wysłać Ci kartkę z wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja adres Kini już mam, więc pozostaje mi tylko wykończenie i najpóźniej w środę wysyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To dopiero wyzwanie!!!!! Sama Szefowa, aj.......:)

    OdpowiedzUsuń