grubasek

piątek, 27 marca 2015

Dziewuszki!

Ciężki tydzień w pracy...

Jakaś tąpnięta jestem...Prześle ktoś pozytywnego fluida;-)?

A z rozwałek, to taki jeden kwiatek mi się trafił. Nie znalazłam nigdzie maski dużego jajka. Do tworzenia takich "adziamarowych" karteczek. Zrobiłam sobie sama, a i owszem, z tektury, ale....po kilku użyciach to już nie bardzo..... Dostałam namiar na jedną firmę, która wycina laserem kształty. Zadzwoniłam do nich i pytam, ile by kosztowało zrobienie takiego projektu- format A5 albo mniejszy a na środku jajo wycięte(bez kształtów- samo jajo!). Zrealizowanie projektu to kwota............................... strzelajcie!:-)

A żeby nie było, wrzucam biżuty zrobione ponad tydzień temu- takie zwyklaki





Buziam!

PS I głosujcie na karteczki TU

PS II Dostałam już kilka zdjęć karteczek wielkanocnych i swoją od Basi- ale to cuda! Dosyłajcie zdjęcia(moja jeszcze w robocie)

7 komentarzy:

  1. Zwyklaki... bransoletka bardzo w moim kolorze :) śliczna

    Fluidów dobrych nie podeślę, bo sama ostatnio mam doła.

    A co do firmy, to obstawiam, że z 50 se zażyczyli ;)
    Buziam i spadam bo mnie karteczki czekają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bransoletka fajna, co d cen nie orientuje sie ani troche, udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do cen, to nie mam zielonego pojęcia, i pewnie przesadzę, ale myślę że koło 100zł.
    Bransoletki super :) I kochana dużo uśmiechu Ci życze i pozytywnego nastroju, przeciez życie jest piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletka wygląda mega :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ot...takie wiosenne tąpnięcie...a będzie jeszcze gorzej jak ukradną nam jedną godzinę
    niech już wreszcie zacznie grzać to słońce! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No ciekawe, ile, jedno co mogę zgadnąć - to że duuużo :) Super i kolczyki, i bransoletka :) A no i : pewnie już Ci się humor polepszył, ale przesyłam fluida i tak :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bransoletka genialna : ) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń