grubasek

środa, 11 marca 2015

Jak ja Wam zazdroszczę!

Ogladam sobie wasez wielkanocne prace- są niesamowite! Przepraszam, że nie komentuję wszystkich prac, ale z komórki w łóżku to kiepsko.

Ja zrobiłam z wielkanocnych prac- ZERO! Dosłownie- zero, ale.....

->naszykowałam sobie jajka do kartek, bo miałam jeszcze z zeszłego roku
->zrobiłam wykrój do kuraka- mam chęci, aby spróbowac go uszyć- czy wyjdzie, tego nie wie nikt....
- powąchałam wianek, bo dziwnie pachnie- taki z wikliny ;-D

I to tyle.

Kupiłam sobie 2 dziurkacze: owal i koło, więc chociaz będę mieć do wielkanocnych digistempelków.

A tu jeszcze 2 bransoletki modułowe, znowu niebieskie



czuję się już lepiej i jutro zamierzam cos podziałać. Kończę też bransoletkę kaboszonową:-)

Buziam Was wieczornie!

16 komentarzy:

  1. Kocham niebieski, więc obie bardzo mi się podobają ;)
    Nie jesteś osamotniona, sama dopiero zaczynam powoli temat świąt. Mój ostatni wianek trudno zakwalifikować do typowo świątecznych ;)

    Zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kobaltowa cudowna - kocham ten odcień niebieskiego :) ostatnio robiłam modułowce, muszę w końcu wrzucić zdjęcia na bloga. Jedna z tych bransoletek jest właśnie kobaltowa i zostawiłam ją dla siebie ;) a dzisiaj wreszcie zrobiłam dla siebie kobaltowy zamotek, wełna na niego czekala sobie w koszyczku już chyba z 2 miesiące :P
    A jesli chodzi o święta to u mnie podobnie, dopiero dzisiaj zaczęłam się przymierzać do jajek... A u niektórych jajka królowały już w styczniu... :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te bransoletki, tak by mi pasowały ;) Zdrowiej, kochana, szkoda czasu na choroby!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna cudna moje kolorki.....w nocy się zakradnę i Ci ukradnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdrowia Ci życzę a bransoletki śliczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Mówisz, że kompletnie nic nie zrobiłaś a tu jednak coś się działo :) Bransoletki super. A ja CI życze dużo zdrowi powrotu do sił i chęci do tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne bransoletki, a nie musimy wszystkie szaleć z tymi świętami

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te bransoletki :). Jak miałabym wybierać to nie wiem, która ładniejsza :). Nie martw się ja też jeszcze nie mam żadnej kartki na święta, rozkładam papiery i przydasie, i nic, popatrzę i chowam. Wena na wakacjach :(. Pozdrawiam i zdrowia życzę :))).

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe bransoletki, czekam na kartki wielkanocne i zdrowia życzę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. zdrówka życzę i dużo sił, a bransoletki ekstra

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam, ale świetne kolorki tych bransoletek! Co do wielkanocnych prac to ja też jeszcze nawet nie liznęłam tego tematu, kurcze, czas za szybko ucieka! Życzę zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja uwielbiam takie bronsoletki! :)
    A wielkanoc u mnie no cóż... kupiłam foremkę silikonowa na ciasto w kształcie kurczaka, Liczy się ??? :)) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne bransoletki. Zdrówka życzę ;)

    OdpowiedzUsuń