grubasek

poniedziałek, 9 marca 2015

Ja chyba nie nadrobię!

Dziewuszki, ilescie natworzyły cudnych rzeczy! Napatrzeć się nie mogę!
Przepraszam, że prawie nie komentuję, ale na komórce to kiepski pomysł.

U mnie oczywiscie niepokazywane starocie :-)


Lecę do wyrka!

Buziam!

UWAGA!UWAGA!

W związku z pytaniami i informacjami dotyczącymi wymianki karteczkowej

Dziewuszki, jeśli macie pomysł na gadżet związany z nadzieją, to dodawajcie!:-)
Zawsze można dać większego słodycza z karteczką:"Mam nadzieję, że będzie smakowało!" Wiadomo, że jak przy karteczce znajdziemy jakąś małą niespodziewankę, to lepiej:-)

;-D

10 komentarzy:

  1. fajniutkie, a co do komentarzy z komórki, mój telefon zawsze wie lepiej co bym chciała napisac:))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne:) mój faworyt ze słonikiem?

    OdpowiedzUsuń
  3. słonika już gdzieś widziałam... ;) maska śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z maską jest bardzo ładna :) Ja odkąd mam tableta, nie umiem pisać na telefonie... Literki stały się nagle za małe :p

    OdpowiedzUsuń
  5. takie proste, a takie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bidulko, a Ty dalej chora :(. Dużo zdrówka życzę :).

    Śliczne bransoletki. My kobiety lubimy jak się błyszczy :).

    Ja i tak chciałam coś dodać do karteczki ale teraz mam na, to zgodę ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. kuruj się dokładnie, jak widze ta łajza wszystkich po kolei nawiedza ;-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne bransolecie :) No internet przez komórkę to dla mnie już prawdziwa ostateczność, i ile się ja muszę zawsze namacać tym paluchem po ekranie żeby mi wyskoczyło to, co chcę :D Pozdrawiam Ewciu, jak już będziesz na nóżkach to zapraszam na moje candy różane ;)

    OdpowiedzUsuń