grubasek

sobota, 21 marca 2015

Wyzwanie w Craft barze


Mam jakieś powikłania po tej chorobie i w ramach odstresowania się, wzięłam się za karteczki. Powstały tylko 2, bo godzina była już późna(0.30;-))

Karteczkę zgłaszam na wyzwanie 17  "Wiosna z jajem" 
w CraftBar - TU

Praca jakoś szczególnie oryginalna nie jest, ale podoba mi się



Jak robiłam zdjęcie i zerknęłam na moich modeli z wczoraj, to stwierdziłam, że już wiem , skąd kolorystyka(przeglądałam i dopasowywałam papiery chyba ze 40 minut), jestem świr- spójrzcie


Czy ktoś kiedyś robił sobie kartkę wielkanocną do kompletu z torebką i bransoletką??? ;-)

Uwaga! Dziś kończą się zapisy do błyskawicznej wymianki karteczkowej na wielkanoc, jeśli ktoś ma jeszcze ochotę, to zapraszam!(karteczka plus jakiś drobiazg- czekoladka, kurczaczek, czekoladowy zajaczek itp.)


Wymianka karteczkowa z cytatem w tle - jestem zachwycona Waszymi pomysłami!!! To jednak nie był zły pomysł, aby motyw do cytatu był trudny... mam na razie 9 zdjęć, brakuje 7- dosyłajcie!

Buziam
Hubka


17 komentarzy:

  1. Haha, kartka pod torebkę i bransoletkę... czaaad! :D śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. :) kartka do torebi musi być :D świetna

    OdpowiedzUsuń
  3. No teraz to już nic Ci nie potrzeba, bo ubrać masz co, a i ozdoba na Wielkanoc też gotowa :). Nic tylko Święta czas zacząć :). Kartka jest super!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha jesteś chyba pionierką w tworzeniu takich kompletów :).

    Mi się kartka bardzo podoba :).

    Byłam ciekawa karteczek z "nadzieją", a teraz, to mnie już będzie zżerać ciekawość hihi. W duchu też poganiam dziewczyny ze zdjęciami hihi.

    Ty mnie tu nie kuś na kolejne wymianki i chyba się domyślam tematu jak ma mi spasować w 100% hihi :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pionierka...ha ha ha- w istocie!;-D

      Usuń
    2. Ja się wychylam zza węgła i mówię, że zrobiłam już kiedyś, nawet całkiem niedawno, kartkę do komplet z bransoletką, tylko że na Boże Narodzenie :-) Więc nie jesteś, Ewuś, jedynym takim świrem :-) A dowód tutaj: http://creadivvva.blogspot.com/2014/12/podsumowanie-wymianki-artimeno-i-mini.html

      Usuń
  5. świetna karteczka i cudne wiosenne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna wspaniała karteczka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna interpretacja wiosny z jajem. Dziękuję za udział w wyzaniu dla CraftBaru.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka, mnie też podobają się takie kolorki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżeli lubimy jakiś kolor, to może być wszędzie! mnie to nie przeszkadza, a czasami wręcz tak lubię mieć! kartka śliczna i fajne kolorki! powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie, dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftBaru :)

    OdpowiedzUsuń