grubasek

wtorek, 17 marca 2015

Artyski kolorystki

U Danusi już tyle prac, a ja przysnęłam.

Zacznę od tego, że lubię zieleń. Nie mam może dużej ilości ubrań w tym kolorze, ale coś tam się znajdzie. W tamtym roku uwzięłam się  na limonkę, dawniej uwielbiałam butelkową zieleń. 
Seledynowy połączyłabym z ....fuksją! A co!

Banerek wybrałam taki, choć nie mogłam się zdecydować.


Chciałam dać na wyzwanie jakąś karteczkę, ale to byłoby za proste ;-).

Oczywiście powstał landrynkowy UDZIWNIONY biżut, z fistaszkiem- jak same mówicie



Wczoraj nie mogłam usnąć, chyba z wrażenia, że wracam do pracy :-). Dobrze, że mam na popołudnie, to tak bardziej na spokojnie. Zrobiłam kilka bransoletek i kolczyki:-)
Martwię się, bo Hubis cos złapał katar. Nie powiem, żebym się już super zdrowo czułą, ale jest ok.

Przypominam o ekspresowej wymiance karteczkowej na Wielkanoc- banerek prawy górny róg bloga.
ja juz karteczkę mam, drobiazg też, więc tylko kwestia losowania i w poniedziałek ptaszynka 
poleci:-). Zapraszam Was serdecznie!


Buźka!

56 komentarzy:

  1. świetna bransoletka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny biżut, masz fantazję do takich cudeniek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyszła bardzo wiosenna bransoletka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta bransoletka z fistaszkiem :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Hubciu i jak ślicznie wywiązałaś się z zielonego banerku ,bo biżutka jest bardzo piękna.
    Dziękuję za udział w zabawie w tym miesiącu i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajna bransoletka, taka wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale radosna mieszanina kolorków! Bransoletka jest śliczna a fistaszek dodaje oryginalności. Bardzo mi się podoba. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. czadowe kolorki :D lubię, jak koraliki nie są "nudne" - zauważyłam, że używasz wielu nietypowych koralików o różnych fakturach :) a ich łączenie wychodzi Ci świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza i ciekawe zestawienie , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna taka bransoletka z "fistaszkiem" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ta bransoletka , a ten fistaszek na środku rewelacja !!!
    Baw się dobrze i dziekuję slicznie za odwiedziny u mnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna bransoletka ten fistaszek bardzo mi się podoba pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fistaszek mi trochę bób przypomina.. oryginalny element.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna i ma takie fajne kolorki. Że o fistaszku nie wspomnę (słodziak). Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna kolorystyka, od razu przybywa energii;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fistaszek jest rewelacyjny! Nie widziałam takiego...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest przeurocza! :) fistaszek jest świetny i bardzo fajnie komponuje się z całością ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fistaszek jest rewelacyjny, nadaje tej bransoletce charakterku :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. a ten orzeszek chyba jeszcze niedojrzały... ;-P

    kuruj malca i uważaj na czające się pod drzwiami łajzy, juz nawet dzieci molestują ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wesoła i kolorowa. A fistaszek kojarzy mi się ze strączkiem zielonego groszku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten środkowy koralik to faktycznie wygląda jak fistaszek ,ale mnie szczególnie podobają się te okrągłe żółte kule

    OdpowiedzUsuń
  23. Bransoletka z zielonym "fistaszkiem" , dlaczego nie, extra wygląda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Sliczna! Lubię taką biżuterię, do tego kolor zielony, który bardzo lubię. Pasowałaby do moich ubrań:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie bransoletki,pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne kolorki :) Piękna bransoletka:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ekstra bransoletka, taka mega wiosenna, a ten fistaszek jest genialny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna:) te żółte i różowe koraliki świetnie ją ożywiają:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wesoła i kolorowa,idealna do wiosenno-letnich ciuszków

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładna bransoletka. Taka energetyczna ;) kojarzy mi się z witaminkami 😁

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna, energetyczna i bardzo przyjazna :) I niech wszystkie wirusy trzymają się z daleka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uroczą bransoletkę stworzyłaś :)
    Pozdrawiam serdecznie :)***

    Ps. Nie mam pojęcia co się dzieje,że są jakieś trudności,byś weszła na mego bloga :(
    Za utrudnienia przepraszam,choć są one nie z mojej winy...Ostatnio blog śmiga mi bez zarzutu,nie chcę zapeszyć zatem odpukałam trzy razy w niemalowane :)
    Pozdrawiam raz jeszcze,dziękując za odwiedziny u mnie :)***

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawa i oryginalna bransoletka ma w sobie wiele uroku. Uzyskałaś bardzo ładny efekt łącząc różne koraliki w wiosennych kolorkach.
    Pozdrawiam serdecznie :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna fistaszkowa bżuteryjka ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna bransoletka, pięknie dobrane kolorki a fistaszek dodaje oryginalności:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj dawno nie zaglądałam do Ciebie, ale już nadrabiam zaległości.Bransoletka jak zwykle cudna , jedyna w swoim rodzaju i bardzo oryginalna. Same takie robisz!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajna biżuteria, nie jestem pewna czy to bransoletka czy korale,w obu wersjach by mi sie podobało, na dodatek ten centralny "fistaszek" jest bardzo intrygujący :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. ale ciekawy ten fistaszek :P A całość prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mnie też ten koralik z fistaszkiem się skojarzył ;-), śliczna bransoletka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo wiosennie kolorowa bransoletka :) A fistaszek to jak wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow! Bransoletka prezentuje się rewelacyjnie - i jeśli chodzi o kształt koralików, i ich kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo wiosennakoralikowa kompozycja :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajna, wesolutka bransoletka. A fistaszek - rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękna bransoletka ,a zielony fistaszek świetny :))

    OdpowiedzUsuń