grubasek

środa, 25 marca 2015

Moja nadzieja

dziś pokażę Wam tylko mój prywatny finał wymianki karteczkowej z cytatem w tle, bo nie mam jeszcze wszystkich zdjęć.

Moja parką była Zuzanna Magdalena i oto jaką cudną pracę dostałam!




Rzadko to robię, ale ...przygotujcie się psychicznie na bonus ;-)


Od razu Wam powiem, że karteczka miała być inna, ale pomimo że z przygotowanych materiałów można było wyobrazic sobie, iż będzie ładna, wydawała mi się taka bardzo smutna. Więc zmiana była totalna!





jak zaczęłyście pisać, że jednak coś dodajecie, no to nie mogłam się opanować!
Z biżutami to chyba zawsze łatwiej.

Zabawa była rewelacyjna- Zuziu , dziękuję Ci serdecznie!

 ale cieplutko u mnie a u Was?

Buziam!

PS II zaznaczone osoby przysłąły zdjęcie z wymianki karteczkowej- nadzieja









ja- hubka38

Tina i Paula- doślijcie zdjątka- chyba, że ja coś przegapiłam, to dajcie znać.

PS II Wiatm nowe obserwatorki, fajnie że jesteście:-)


17 komentarzy:

  1. o jak fajnie zobaczyć cię jak aktualnie wyglądasz, a kartki są świetne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne te Wasze karteczki, i nie tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jejku, teraz to ja mam radochę że widzę Cię z jaskółeczkami:):):) U mnie relacja jutro, albo jeszcze dziś jeśli się wyrobię. Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz :) kolczyki świetne dostałaś, ale Twoje bransoletki tez genialne, idealnie sie wpasowaly w klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jako pośrednia sprawczyni tego zamieszania, muszę powiedzieć, że jestem zachwycona!
    i kto to mówił, że trudny temat! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie karteczki super, Twoje branosletki śliczne, a kolczyki dostałaś fantastyczne :)
    I kochana jak ja się cieszę, że mogę Cię zobaczyć, ale fajna z Ciebie babeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. trudny temat , wydaje się łatwy piękności

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna wymianka i cudny bonus, pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie karteczki i prezenciki super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna wymianka!!! A prezenty super!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Upominki świetne , fajna wymianka pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartki rewelacyjne , a reszta piękna, gratuluję !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę... na wzrok mi padło, ślepa jestem, zaćmy dostałam... :( Napisz do mnie proszę bo nie mogę znaleźć Twojego maila :( paszczak08@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne karteczki! A Ty taka zamyślona, romantyczna... Super :)

    OdpowiedzUsuń