grubasek

wtorek, 10 marca 2015

Finał wymianki zimowej


Ania z bloga I wyszło szydło z worka zorganizowała u siebie wymiankę zimową.

Moją parą była Małgosia Kozłowska- to juz chyba nasz 3 raz? :-D

Od Małgosi przyleciała śliczna skrzyneczka i spooooooro przydasi scrapowych. Nie będzie to chyba nic odkrywczego, jeśli powiem, że każy, naprawadę KAŻDY scrapek dla osoby, która nie ma maszynki jest na wagę złota!

Same zobaczcie



ja natomiast miałam za zadanie zrobić białą(zima przecież) brzęczącą biżuterię.
Nie wiem, jak dla Małgosi, ale dla mnie bransoletka przeszla próbę brzęczenia, natomiast pierwsze kolczyki za cholerkę nie chciały brzęczeć, więc dorobiłam drugie :-)

komplet zimowy(to nie muszelki tylko sopelki, prawda;-))
zrobiony z perły naturalnej i opalitów fasetowanych



                                          Oczywiscie różne przydaśki


Małgosiu, bardzo Ci dziękuję za zabawę!

A tu jeszcze chciałam Wam pokazać mydełka od Bożenki z bloga mam _i_ja, które po prostu uwielbiam!




Dostałam od Bożenki równiez książeczki, które umilają mi tę chorobę.

A propos idę jutro znowu, bo wcale się nie wyleczyalm ;-/

jak wyjdę do ludzi- kupię jakąś ładną rameczkę, to pokażę wam xxx od Danusi Kielar!

Pozdrawiam Was słonecznie!



14 komentarzy:

  1. Wspaniałości wymiankowe w obie strony płynące.
    Ewcia, Ty się kuruj, nie szarżuj z wychodzeniem z domu, bo nie wyleczona choroba lubi się zemścić. Rozumiem, że śpieszno Ci do rameczki, by oprawić hafcik, ale uważaj na siebie.
    Mam nadzieję, że spełniłam Twoje oczekiwania co do obrazeczka.
    Pozdrowionka.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super jest! Juz się nie mogę doczekać, żeby go powiesic!

      Usuń
  2. super prezenty i czekam na xxx bo mnie ciekawość zrzera

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ten ślimak wlazł do tego mydełka....???
    ;-P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne przydasie dostałaś :) skrzyneczka też piękna, a Twoja biżuteria ma piękne kolory, takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No, no, no suuuuper wymianka, a Twoje wyroby przepiękne :D. Dziękuję, że dołączyłaś do mojego candy :D. Pozdrawiam i życzę powodzenia :))).

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja tez czekam co to za obrazek

    OdpowiedzUsuń
  7. Wymianka super i czekam na odsłonę obrazka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wymiankę miałyście na prawdę udaną, prezenty rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wymianka super, taka mega wypasiona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wymianka super, ciekawa jestem jaki haft będziesz oprawiać.
    Zdrówka życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne prezenty dostałaś - zwłaszcza skrzyneczka mi się podoba :) Ty też same wspaniałości wysłałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No piękne prezenty dziewczynki sobie podarowałyście :) Mydełka faktycznie zachwycające!

    OdpowiedzUsuń