grubasek

niedziela, 1 marca 2015

II etap- zasady


Dziewuszki!

Tym razem wysyłamy samą karteczkę plus słodziaka, bo to rzeczywiście "trudny " motyw.

5.03 ogłoszę rozlosowane parki.

Bardzo jestem ciekawa, jak podejdziecie do tematu: na wesoło czy poważnie?

Tak z innej beczki, to zaziębiłam się albo złapałam jakiegoś wiruska. U rodzicieli przeleżałam, wczoraj wieczorkiem wróciliśmy- rzuciłam sie do wyrka i dziś też. A jutro do pracy!!! Mam nadzieję, że jakoś do jutra się podkuruję.

A teraz ptaszynka, która doszła- taka niespodziewajka:-)




Mam nadzieję, że reszta też doszła.

Buziam Was mocno i, leżąc w łóżeczku, zerkam na komórkę .





17 komentarzy:

  1. Trzymaj się i kuruj bo wirusy panują straszne... u mnie połowy ludzi w pracy nie ma, bo na L4 są.. Mi już na szczęście przeszło, ale 2 tygodnie chodziłam ledwo żywa

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli o mnie chodzi, to do tematu podejdę raczej na wesoło :-) Śliczne prezenty przygotowałaś! A co do przeziębienia - ale synchronizacja - je też własnie leżę podziębiona w łóżeczku i pykam z komórki! Życzę Ci zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  3. zdrówka, będzie Ci na jutro na pewno potrzebne, a prezenty niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja póki co bardziej myślałam nad dodatkiem niż kartką, a tu taka niespodzianka ...

    Najlepszy był mój Pieronek, bo mówię mu, że przy "nadziei" mamy zrobić tylko kartki, bo są problemy z dodatkiem, a on na to, że zaczął by jakąś pracę i wysłał z karteczką "mam nadzieję, że ją skończysz" haha :).

    Kuruj się, bo teraz masa ludzi choruje ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrówka kochana :)
    ja nawet myślałam, żeby się przyłączyć, ale doszłam do wniosku, że nie dam rady, bo muszę przygotować jeszcze kilka urodzinowych kartek...
    a poza tym, to chyba jeszcze nie mój "level" ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj tam, oj tam...na pewno dałabys radę:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. to zdrowiej w podskokach! mało czasu ... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrówka!
    A niespodzianka superowa!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko śliczne - i karteluszka, i bransoletki :) Dużo zdrówka Ci życzę Ewciu, mnie też coś zbiera, nie ma to jak przedwiosenna aura ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne to wszystko. Bransoletki są prześliczne. Ja również życzę Ci zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  11. oj! toż to moje bransoletki!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne jest wszystko! a zdrówka duuużo zyczę:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam na Morską wymiankę
    http://dekupagekinii.blogspot.com/2015/02/tak-na-zakonczenie-zimy-poczatek-wiosny.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń