grubasek

sobota, 14 marca 2015

Karteczki

Próbowałam wczoraj zrobic na karteczkach jajka przy pomocy maski- nie  ukrywam, że podpatrzyłam to u adziamar - uwielbiam oglądać Jej prace. ma niesamowite wyczucie(czego mi brak)- trochę pochlapie, doda jaką gałązkę, cos postępluje i wychodzi małe dziełko! Zajrzyjcie koniecznie.

Będę zgłaszać prace do wyzwanek, a nuż się komuś spodoba:-)

I karteczka


W pracy wykorzystane

*http://sklepik.na-strychu.pl/pl/p/Maska-Memory-Box-Chic-Chevron-zygzag/18024

*http://sklepik.na-strychu.pl/pl/p/Mgielka-perlowa-13arts-Turquoise-Light/11977

*http://sklepik.na-strychu.pl/pl/p/Dziurkacz-ozdobny-kolko-z-falbanka-5cm/9237

(digistempelek mój własny :-))

Zgłaszam na wyzwania











Pierwsza opisana.
do następnego posta :-)

6 komentarzy:

  1. Brawo, pierwsze koty za płoty. Ja uważam Twoje próby za udane, fajna zabawa w to mediowanie prawda? Piękna wielkanocna kartka, dziękuję za reklamę i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czadowe to jajo, takie kolorowe :) ja planuje w tym roku zrobić kilka kartek haftem matematycznym, ale co mi z tego wyjdzie... :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt jest świetny.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaszalałaś :-) Piękna kartka, a efekt z maską zachwycający :-) Może kiedyś też się jakiejś maski dorobię, bo bardzo bym chciała spróbować ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowa kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń
  6. No pojawiam się jeszcze raz z komentarzem, tym razem dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń