grubasek

czwartek, 26 marca 2015

II etap zabawy karteczkowej - podsumowanie i głosowanie

Witajcie!

Dziś podsumowanie naszej zabawy. Prace są świetne, pomysły rewelacyjne. Niektóre karteczki to mnie zaczarowały! Zresztą...popatrzecie same!













4)Asia





















13)mlenka


14) Alina




*ja- hubka38


Mamy małe perturbacje z pocztą polską i nie wiem, jak z jedną paczuszką. Mam nadzieję, że paczuszka się na poczcie znalazła(list polecony!)

Dziękuję Wam wszystkim za wspaniałą zabawę! Jak otwierałam maile z Waszymi zdjęciami, to czułam się tak, jakbym sama dostawała te karteczki:-)

Oczywiście ogłaszam konkurs na najładniejszą/najbardziej pomysłową karteczkę tego etapu.

GŁOSOWAĆ MOŻE KAŻDY ZAGLĄDAJĄCY!!!

Głosujemy na numerek (od 1-15) do 1 kwietnia ;-)

Buziam wieczornie!

25 komentarzy:

  1. super karteczki masz rację, trudno wybrać najładiejszą, bo każda jest inna i każda wyjątkowa, więc jeżeli mogę każdej daję po 1 głosie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko, nie możesz...ha ha ha.....1 głosik- pomyśl:-D

      Usuń
  2. Bogactwo form, kolorów, pomysłów:) Moje serce skradła 7:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Głosuję na numer 9 - motyw wiewióra z epoki lodowcowej mnie powalił, haha :D
    Kreatywna interpretacja, bo tegoż wiewióra nadzieja nigdy nie opuszczała i zawsze walczył do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne.... O rany i wybierz tu człowieku jedną skoro każda jest świetna...
    No dobrze po długim namyśle głosuje na numer 10 Sosnowygaik :)
    Już jestem ciekawa jaki będzie następny temat? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie karteczki rewelacyjne :-) ale mnie najbardziej urzekła karteczka nr 7 od CreaDiva ;-) jest po prostu taka jakaś radosna :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. http://postforfriends.blogspot.com/ tu masz blog i wszystkie informacje dałam przekierowanie ....poprawiłam post aby każdy nie miał wątpliwości :) fajnie że masz chęć to już 3 będziemy ty ...ja ..i KAsia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja na numer 15

    OdpowiedzUsuń
  8. Głosuję na nr 7. Urzekł mnie ten ptaszek;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite pomysły!
    A niby było trudno... ;-D

    Ciężko wybrać.... bo to karteczki z przesłaniem...więc jak tu gradować które przesłanie lepsze...
    no ale ktoś musi wymyśleć temat następnego wyzwania.... to 14 i 15

    Sorry Hubka, nie bij... :-)
    ale nie mogę się zdecydować na jedną bo są tak diametralnie różne ....

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja fawofytka to 7, taka wiosenna z ptaszorkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Głosuję na 9)Tina J - pomysł na interpretację nadziei rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I tym razem poprosiłam Pieronka o wybranie karteczki. Postawił na Twoją ale poinformowałam go, że nie może ...
    Także on wybiera karteczkę numer 7.

    A jeśli i ja mogę zagłosować, to poproszę o numer 9. Przecież wiewiórka jest najlepsza :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie kartki piękne, ale moje serce skradła karteczka nr 7!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie ubrana nadzieja we wszystkich pracach ;)
    Głosuję na pracę nr 11.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój faworyt to nr 6, chociaż wszystkie świetne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie super, ciężko wybrać, ale stawiam na 15:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie kartki prześliczne!!! Bardzo ciężko wybrać, więc ja głosuję na tą, która od razu rzuciła mi się w oczy, bo jest taka wesoła i jasna - numer 5 :D

    OdpowiedzUsuń