środa, 4 marca 2015

Ale niefart

Dziewuszki, rozłozyło mnie na amen.

Nie wiem, czy to grypa, bo nie mam goraczki, ale...czy można spać 3 dni i 3 noce z małymi  przerwami?

TAK!

Dawno tak kiepsko się nie czułam!

Dziś ostatni dzień zapisów, jutro wieczorkiem zmogę się jakoś- zrobię losowanko i lecimy.

Mam NADZIEJĘ, że szybko się wykuruję:-)


Info

- Danusiu- paczuszka dziś doszła- xxx i dziergadełka- wspaniałe! Bardzo dziękuję!

- obiecane bransoleteczki- spakowane od dawna, ale nie mam sumienia gonić męża na pocztę, bo na jego głowie dosłownie wszystko!

-piszcie, czy wszystko podochodziło, co miało dojść

Pozdrawiam Was serdecznie i piszcie, bo ja przysypiam  zkomórka w ręku i zagladam na pocztę :-)



15 komentarzy:

  1. Zdróweczka Ci Ewuniu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę dużo, dużo zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrówka, zdrówka i jeszcze zdrówka ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuś, dużo zdrówka!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Można spać nie tylko 3 noce i 3 dni; można nawet tak przez tydzień- dwa. Miałam tak w styczniu; lekarz w ramach antybiotyku czy innego leku, zalecił dłuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugi sen. Po upływie 3 tygodni, mogłam stwierdzić, że to beztemperaturowe coś opuściło mój organizm. Zdróweczka życzę i możliwości długiego snu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu, to chyba mnie dopadło takie "coś"

      Usuń
  6. Ewuniu, zdrówka życzę, wysypiaj się do woli, widocznie organizm tego potrzebuje.
    Cieszę się, że przesyłka dotarła i się podobała jej zawartość.
    Nie ganiaj męża na pocztę, nie ma pośpiechu, wszystko w swoim czasie, teraz Twoje zdrowie i samopoczucie jest najważniejsze.
    Pozdrawiam bardzo gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrówka, żeby szybko poszło :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewciu dużo zdrówka życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  9. W moim domu też buszuje choróbsko. Ja chorowałam cały ub. tydzień a teraz mąż i córa.
    Wracaj szybko do zdrówka.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowiej szybko i wracaj do nas :)

    OdpowiedzUsuń