grubasek

wtorek, 2 lutego 2021

Podsumowanie

 Witajcie!

Nadszedł dzień podsumowania i podziękowania.Chciałabym serdecznie podziękować wszystkim tym, którzy zdecydowali się wziąć udział w mojej zabawie. Nie ma znaczenia, czy było to tylko jedno wyzwanie czy wszystkie, ponieważ każda zakładka bardzo mnie cieszyła.

Jestem pod ogromnym wrażeniem Waszej pomysłowości, momentami aż mi dech zapierało, jak wspaniale można było sobie poradzić z trudnym, moim zdaniem, zadaniem. Przyznam Wam się, że wolę wspaniały pomysł niż nudny schemat powielony 100 razy. W tej zabawie nie było miejsca na schematy! Brawo!!!

Oczywiście na specjalne wyróżnienie zasługują dziewczyny, którym udało się ukończyć zabawę. W natłoku codzienności, w tej trudnej sytuacji, jaka nas wszystkich spotkała, i ogromnej ilości wyzwań u innych dziewczyn nie było to łatwe! Ten dodatkowy miesiąc przydał się aż kilu osobom, które podorabiały zaległości:-D- jestem wzruszona, że Wam się chciało!

Przechodzę teraz do podsumowania:

- Wszystkie zadania z odznaką supervipa+ ukończyły:

Raeszka

Misiowy Zakątek

Małgosia X

i po czasie Monika- Montownia.

Dla Was banerek, który zrobił mój dwunastolatek ;-D


- Wszystkie zadania ukończyły:

TinaJ.

Daga Gorczyńska

Paniuśka

Agatka Baran

Ania Iwańska

Kicikicitata

Zaklęta igiełka

Zapiski poplątane

Ewinkowe cięcie-gięcie

Ula K.

BasiaH.

Viola


Brawa!!!


Wzięły udział:

EviPasjonatka

Bozenas

Teresa i jej prace

Twórcze Pasje Danki

Zofiko

U AMS

Anka

Eniutek

Monweg

Adzik tworzy

Joanna POmaranska

Ella

Elunia


Dziękuję!

Oczywiście cudownie byłoby nagrodzić wszystkich, którzy ukończyli tę całoroczna zabawę, ale dla mnie byłoby to raczej niemożliwe;-D. POstanowiłam przygotować małe co nieco dla 3 dziewczyn, które nie dość, że uzyskały odznakę supervipa +, to jeszcze wszystkie zakładeczki zmieściły w regulaminowym czasie. I tu malutki bonus- Agnieszko, Lidziu i Małgosiu piszcie do mnie na maila, jeśli macie jakieś specjalne życzenie do mnie, bo podejrzewam, że tak może się zdarzyć, to postaram się je spełnić....;-D Zastrzegam sobie jedynie, że może to być rozciągnięte w czasie:-D

Serdecznie dziękuję za wspólną zabawę i cudowne inspiracje! Mam nadzieję, że zakładki nadal będą obecne w Waszej twórczości!

Buzikai

Efka Hubka

14 komentarzy:

  1. Fajna była zabawa Ewciu, zresztą wszystkie Twoja zabawy były fajne bo masz super niekonwencjonalne pomysły. Miło było bawić się u Ciebie. Gratulacje dla wyróżnionych a Tobie dziękuję za super zabawę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla dziewczyn! Dziękuję Ewciu za zabawę i żałuję, że się skończyła. Mam mnóstwo zakładkowych baz, byłaby większa mobilizacja do ich tworzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja swietnie sie bawiłam wiec Ewo dziekuje raz jeszcze i gratuluje wszystkim dziewczynom i tym wyróżnionym i tym ktore po prostu swietnie sie bawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wszystkim osobom, które wytrwały do końca zabawy. Tobie za jej świetną organizację. Ja niestety padłam, pomysły były, książki przeczytane też ale czasu i weny brakło. A ponieważ nie lubię robić nic na siłę, a zabawy blogowe mają być przyjemnością więc niestety...nie uzupełniłam brakujących zakładek. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Ewcia za zabawę, mimo, że czas mi się strasznie skurczył pod koniec :D gratulję Dziewczynom, które dotrwały do końca!

    OdpowiedzUsuń
  6. To była super zabawa i z chęcią robiłam wszystkie zakładki :).

    O, dziękuję za niespodziankę. Na pewno się odezwę na e-maila :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za tak fantastyczną zabawę:) Gratulacje dla dziewczyn Super Vipów z + :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewciu, dziękuję za wspaniała zabawę i odznakę. I od razu piszę, że bardzo by mnie uciszyło kilka pokolorowanych przez Ciebie mistrzowsko stempelków.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewo, to była bardzo fajna zabawa. U mnie oczywiście zaangażowane były też dzieci którym sprawiało radość włożenie zakładki do książki i odniesienie jej z do biblioteki.
    Fajnie, że Ci się chciało zorganizować tą zabawę i wymyślać co miesiąc nowe wytyczne. Ale widzę, że i u Ciebie syn się wkręcił w pomaganie. Super. Pozdrawiam. A dziewczyną gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za zabawę :)
    Gratuluję dziewczynom, które wywiązały się ze wszystkich wyzwań :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu dziękuję za informację żebym tu zajrzała, przeoczyłam totalnie ten post. Dziękuję Ci kochana za to wyróżnienie, ja zawsze się wtedy cieszę jak dziecko :) Świetnie się bawiłam tworząc zakładki na Twoje wytyczne i z ogromną radością robiłabym to dalej, gdybyś tylko chciała tą zabawę prowadzić... Dzięki za tą super zabawę!
    ja nigdy nie śmiem nikogo o nic prosić więc maila pisać nie będę, mogę jedynie powiedzieć że uwielbiam Magnolki, jakby co :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastycznie się bawiłam, więc dziękuję Ewuniu za zabawę. Gratuluję wszystkim dziewczynom bo powstało mnóstwo fajnych zakładek. szczególne gratulacje dla super vipów+ :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewa, zabawa była super. Dziękuję za możliwość uzupełnienia zaległości. Cieszę się, że wzięłam w niej udział 🙂

    OdpowiedzUsuń