grubasek

czwartek, 11 lutego 2021

prywatna zabawa

 Witajcie!

Z moimi kumpelami Ulą i Violą zrobiłyśmy sobie prywatną zabawę z ATC. Każda z nas podała temat i należało zrobić po 3 karty z danego tematu- jedna zostawała u nas, a 2 wędrowały do nowych właścicielek.

I temat: Kubek


II temat: Vintage


III temat: Zodiac


Jestem ciekawa, czy ktoś odgadłby, które są kogo ;-D

Niestety nie mam swoich pozostałych, bo nie cyknęłam foty :-D. Szukajcie u Uli i Violi!

Cudowna zabawa!

Buziam cieplutko!

PS Zepsułam sobie płytkę A4 z maszynki - "pękłam" ją;-D

15 komentarzy:

  1. Wow, jakie słodziaki :) obstawiam, ze pierwsze sa Violi, drugie Uli a ostatnie Twoje :) Ja swoj A4 pękłam już dwa lata temu :( potem pękłam drugi raz i trzeci i taka ledwozipka jeszcze mi służy :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, ale to zonki są- karty wymieszane ;-D A z płytkami mnie dobiłaś....ale z drugiej strony, nie tylko mnie się zdarza "pęknąć" płytkę ;-D

      Usuń
    2. Nie wiem o jakich płytkach piszecie dziewczyny, ale ja pękłam na słowo ledwozipka. W końcu się dowiedziałam wiem, że moja Laguna tak ma na nazwisko:)))

      Usuń
  2. Ewcia, świetną wymiankę sobie zorganizowałyście! Efekty wspaniałe:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię takich zabaw ale miło popatrzeć jak się bawicie. Śliczne prace. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są takie wymianki :) Karty zrobiłyście super, ta haftowana jest Uli i ta z dziewczynka i środkowa z zodiakiem :) Na Twoje karty Ewuniu to bym postawiła że są to: zodiak z lewej strony, atc z kubkiem, tylko tego środkowego zestawu nie je jestem pewna, zaryzykuje i powiem, że to atc z prawej strony z butem. A pozostałe są Violi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super to robicie. U Was to zawsze wygląda jak małe arcydzieła. Widać, że to uwielbiacie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne atc, fajne są taki wymianki.
    ps. jak Ty to zrobiłaś z ta płytką/ :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te ATC :-).Jest się czym wymieniać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wymianka. To ja obstawiam tak:
    Po kolei - kubek - Ula, Ty, Viola; Vintage - Ty, Ula, Viola; Zodiak - Ty, Ula, Viola

    OdpowiedzUsuń