grubasek

niedziela, 14 lutego 2021

Prezenciki walentynkowe

 hejka!

Jak już niedawno pisałam, moje chłopaki oczekują, że w walentynki dostaną ode mnie "słodycza". W tym roku postanowiłam kupić każdemu ptasie mleczko i stworzyć dla nich proste pudełeczka. Ostatnio baaardzo mi się spodobało tworzenie albumów, pudełek, boxów- a tak się tego bałam!




Stempelki Bugaboo- i jak się podobają?
Buziaki i dużo miłości dla Was!

Pudełeczka miłosne zgłaszam do Zielonych kotów Tutaj



PS Jeśli ktoś chciałby zobaczyć, jakie cuda robiliśmy na poprzednim live'ie na grupie świrów, to zajrzyjcie do poprzedniego posta!

15 komentarzy:

  1. Prezent w takim pudełku, to ja też bym chciała dostać :-) Super wyszły :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To chłopcy byli zachwyceni :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są Ewuniu, ta owieczka jaka ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super pudełeczko. A co do ptasiego mleczka, to potrafię zjeść na raz całe opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne pudełka:) Świetne te zwierzaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. EWcia super Walentynki. Cudnie Ci wyszły te pudełeczka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu, ta owieczka to mnie oczarowała!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne opakowania!!! Rozumiem Twoich chłopaków, każdy lubi prezenty.
    Uściski walentynkowe przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. No to chłopcy byli uradowani, a i mamunię poczęstowali

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamunia sobie kupiła trzecie pudełeczko....hahahhahaha

      Usuń
  10. Ślicznie Ci wyszły te pudełeczka Ewciu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hihi rewelka :) stempelki swietne !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł na wzbogacenie prezentu.

    OdpowiedzUsuń