grubasek

niedziela, 21 lutego 2021

Niedzielnie

 Hejka!

Wczoraj kiepskawo się czułam i przeleżałam pół dnia. Było sporo warsztatów na grupie Artandcraft i trochę pooglądałam. 

Walentynki dawno za nami, a u mnie znów miłosna praca:-D





Karteczkę zgłaszam na wyzwanie w Zielonych kotach TUTAJ


Niestety, zrobić zdjęcie fioletom nie jest takie proste :-(

Zauważyłam, że im jestem starsza, tym bardziej lubię błyskotki ;-D


I jeszcze zapraszam wszystkich ateciakomaniaków do zabawy na live'ie


Buziaki!

8 komentarzy:

  1. Co za szyk i błysk!!! Też lubię takie błyskotki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to mówią ,,Francja-elegancja,, ... prostota i szyk :) Piękna!
    A ja już ,,stara,, i ciągle do błyskotek nie potrafię się przekonać (podobno wszystko przede mną :D ).

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna. Uwielbiam wszelkie błyskotki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam fiolety. Śliczna kartka :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa, niezwykle jest to serce w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna elegancka karteczka. Ślicznie wyszła.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna, też lubię błyskotki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna karteczka Ewuniu.:) Życzę dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń