grubasek

środa, 3 lutego 2021

walczę z mapkami

 hejka!

Wpadam na szybciutko wrzucić tylko pracę, która powstała na wyzwanie Bugaboo. Wróciłam znów do nich, bo znalazłam sporo fajnych stempelków (a przy okazji udało mi się też trochę ich wygrać ostatnio).

Walczę z mapkami ostatnio: i na fejsie, i u Ani, i na Bugaboo.

A mapka wygląda tak TUTAJ



Moja oczywiście odwrócona(tylko u Ani jestem grzeczna i nie obracam ;-))


Stempelek Bugaboo, papiery papierowego potwora :-D
No niestety, duże formaty mi nie służą, następną muszę jednak zrobić mniejszą(tu format A5)

Buziaki!

12 komentarzy:

  1. Hubciu spokojnie możesz i u mnie odwracać jak Ci tak pasuje, najwyżej będę potrzeć na monitor do góry nogami :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha no rewelacyjnie ta mapkę przewróciłas :) brawo Ewo !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Love this! Thanks for joining us at Bugaboo ~ Catch the bug challengeblog. Hope to see you again next time.
    DT Ine http://creaine-cards.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie służą... Ty to chyba chcesz mnie załamać kobieto :D piękna kartka! Stempelek pokolorowany jak zawsze cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no , nie piękności, a co tam ,że odwrócone, będziesz miała zaliczone na mur pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna karteczka Ewuniu, fajnie wyglądają jajeczka za płotem, a stempelek przeuroczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewciu, powiew wiosny zawitał dzięki twojej kartce. Śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful spring card. I love it! Thanks for joining us at Catch The Bug/Stella Says Sketch. Hope to see you again. Bonnie DT

    OdpowiedzUsuń
  10. Great take on the sketch!
    Thanks for playing with Stella Says Sketch.
    xxx Margreet DT

    OdpowiedzUsuń