grubasek

piątek, 19 lutego 2021

Małe ateciaki

 Witajcie!

Chwilkę mnie nie było- to było ciężkie kilka dni. Napisałam już trochę i skasowałam...zatrzymam jednak swoje refleksje dla siebie....

Po powrocie pomimo braku sił wzięłam się za ateciaki :-D Ten relaks był mi bardzo potrzebny.

Na grupie Take Time To Play króluje Japonia :-D


Jeśli pamiętacie, jak małe są karty ATC, to możecie sobie wyobrazić, jak maleńkie są wróżki Ching Chou Kuik;-D Baaardzo ciężko się kolorowało!

Zrobiłam też po raz pierwszy coś z życzeniami na urodziny, ale to COŚ własnie idzie do adresatki, więc chwilkę musicie poczekać:-D

POzdrawiam Was cieplutko i muszę pozaglądać, co tam u Was!

11 komentarzy:

  1. Ewciu są cudowne te ATC, wróżki extra a z kolorowaniem poradziłaś sobie wyśmienicie !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu ale ekstra karty, podziwiam Cie za te wszystkie drobne elementy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne są Twoje ATC :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No co by innego mogło Cie postawić na nogi jak nie ATC-iaki!!!
    Super wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne te ateciaki, świetne są te japońskie klimaty!
    Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mini Ateciaki a efekt wielki. Prześliczne wróżki.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudwne ATC, małe kwiaty kwitnącej wiśni są prześliczne - zresztą jak cały ateciak.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam ciągle Twoje prace w których głównie używasz stempli. Ile ty musisz mieć tych stempli skoro na każdy temat coś masz. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie oddałaś japoński klimat, Ewciu. Trzymaj się, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał, łał, łał! Są urocze ...

    OdpowiedzUsuń