grubasek

poniedziałek, 15 lutego 2021

Co mi w duszy gra...

 hejka!

Co mi w duszy gra? A taka piosenka:"Bierz się za kartki wielkanocne do jasnej cholewki, bo większość znów nie dostanie kartki od Hubki Ewki". jak Wam się podoba ta "piosnka"? ;-D

No to wzięłam na warsztat zabawę u Ulki  TUTAJ


Co do przepisu: wianki są i sizalowe, i scrapkowe i liściane ;-D; warstw naliczyłam 4, błyszczy zembosowany brokatowo scrapek po brzegach, kolory sa, brak kokardki zamiast niej- kurczak, tajemniczy składnik sizal.

Poleciałam hurcik na Mintay'u






Karteczki zostały jeszcze ładnie obstrzyżone, bo zdjęcie leciałam robić, póki słońce świeciło!

ha! Nie ma jak hurcik!

Buziaki!

17 komentarzy:

  1. Piękne kartki. Dobrze, że się wzięłaś za tą robotę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo Ewcia pyszności upiekłaś. Świetne kartki !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Same piękności, cuda!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki świetne, ale najbardziej spodobała mi sie ta pioseneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny hurt. Ciekawe papiery, dodatki i wykrojniki tworza świetna kompozycje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuś, zawsze podziwiam te Twoje piękne "hurciki" kartkowe i nie tylko kartkowe :) Pozrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak hurciki to jest to! Swietne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Troszkę zmienione papiery i kilka kartek wg tego samego pomysłu już jest.
    A pomysł był świetny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kartki.Radosne i kolorowe. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, czas do świąt szybko zleci:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne kartki i piosenka ,,niczego sobie,,

    OdpowiedzUsuń
  12. Wysyp ślicznych kartek wielkanocnych u Ciebie Ewciu :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne karteczki :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń