grubasek

czwartek, 4 lutego 2021

Albumik z live'a

 Witajcie!

Wpadam dziś z albumem. Ale to nie taki zwykły album! Po pierwsze powstał dzięki super live'om prowadzonym przez Martę Madej, a do tego to dopiero mój drugi album zrobiony od zera!

Dlatego zapraszam serdecznie do obserwacji naszej grupy na FB " Świry rękodzieła inspirują", gdzie dziewczyny prowadza wspaniałe, darmowe warsztaty, które zawsze są zapisywane i można sobie do nich wrócić.

Album od razu powstawał z konkretnych papierów i z konkretnym przeznaczeniem.

Papiery AltairArt kupiłam już chwilę temu. Bardzo mi się spodobały i choć vintage to totalnie nie moja bajka, skusiłam się. Najwyższy czas było je wykorzystać!

Druga sprawa to zdjęcia z objazdowej wycieczki po Grecji, którą odbyłam z moim "monszem" i gronem super osób. Zdjęcia wywołałam ze 2 lata temu z myślą o stworzeniu albumu...odleżały swoje;-D

Nie przedłużając, wyszedł tak:














Może ktoś z Was zajrzy na nasza grupę i spróbuje taki albumik zrobić? Zapraszam!
Buziaki!

13 komentarzy:

  1. Świetny i zdjęcia nie są małe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowy albumik :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu gratuluję, wyszło super. A taki albumik to świetne wspomnienie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejciu ja ostatnio kompletnie nie miałam czasu na nic, do domu wracam po nocy, właśnie nie dawno wróciłam :) Tyle fajnych rzeczy mnie omija.
    Ewuniu albumik jest fantastyczny!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie go zrobiłaś, wyszedł śliczny z pięknymi wspomnieniami. Miałam wielką ochotę zrobić to maleństwo i może zrobię bo bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halinko, spróbuj koniecznie! Ja niealbumowa, choć albumy mnie fascynują i mam nadzieję zrobić ich więcej(mam nawet wykupione 2 warsztaty) Marta tłumaczy świetnie!

      Usuń
  6. Rewelacyjnie Ci wyszedł :) wszystko nabrało mocy i jest pieknie !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrzę i podziwiam. Albumik piękny. Wykrojnik świetnie podkreśla urok zdjęć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie chyba chwilowy przesyt albumowy ale ..... na Martowy się jeszcze skuszę :)
    Widzę, że bez tamborka też można zrobić cudeńko ... podoba mi się Twój okrąglaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna praca, fantastyczna pamiątka, brawo Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewciu, super albumik i fajnie wyglądają okrągłe zdjęcia.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń