grubasek

czwartek, 25 lutego 2021

Zabawy-warsztaty

 Witajcie!

Wrzucam dziś tworki , jakie powstały na live'ie na grupie iry Rękodzieła Inspirują :-D

Ateciaki to taka fajna zabawa :-D A jak widzę, jakie cuda dziewczyny porobiły, to .....ach!



Najbliższy live Ulki



Do kuferka z Live'u Marty dołączył i drugi. Tu akurat mina, bo papier bardzo twardy i łamiący się:-(




Byłam też na zaproszenie Ani Soprano na jednym warsztacie, na którym powstała taka praca:-D


I to tyle na dziś:-D Buziaki!

18 komentarzy:

  1. Ewciu rozwijasz się bardzo, a prace wszystkie są rewelacyjne!!!. Powodzenia w nowych wyzwaniach .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super ateciaki. Na pewno super zabawa ale niestety te Wasze spotkania odbywaja sie wieczoram kiedy ja pracuje. Wiec moge tylko podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od tych wszystkich warsztatów można dostać zawrotu głowy ... co jedne to fajniejsze. Niestety trzeba wybierać :(
    Co do Twojego liva Ewciu to nadrobię, tylko muszę w punkcie wydrukować te cudne digiski. Bajeczne są te ateciaki :)
    Fajny ten drugi kuferek, podobają mi się też papiery (ja użyłam na bazę w pierwszym papier kraftowy o gramaturze 300 i to był błąd).
    U Ciebie zawsze baśniowo i magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danka, masz rację...mnie się płakac chce, ile jest fajnych rzeczy, a człowiek po prostu nie jest w stanie wyrobić z czasem..... jednak na twoje ateciaki liczę po cichu :-D

      Usuń
  4. Świetne! Szalenie zachwycona nimi jestem :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpadłam na chwilę i oglądałam live'a, podobało mi się jak prowadzisz :) Masz rację, tyle fajnych warsztatów jest teraz w sieci, tylko czas wyskrobać :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, a ten pierwszy na żywo ogladałaś czy spontan?

      Usuń
    2. Nie wiem jaki, bo trafiłam w trakcie. Ale robiłaś romby z ziemniaka, malowałaś pastelami i cieszyłaś się, ze Twoja ciocia ogląda i uczniowie :))Potem próbowałam wejść w podany link, ale mi się nie wyświetlała treść. Wiesz, ja taka niefejsbukowa jestem :))

      Usuń
    3. aaa...to ten pierwszy, fajniejszy:-D Coś źle kliknęłam i poszło na cały fejsbuk ;-D nagraam, drugi, taki szybszy, co i jak- jest cały czas na grupie:-D

      Usuń
  6. ja nie mogę, chodzicie do pracy, prowadzicie warsztaty, a ja ... emerytka , wnuki okazjonalnie , i ciągle mi czasu brak, nie odpuszczam spacerów , seriali , no cóż może kiedyś to nadrobię

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewciu, wspaniała różnorodność prac. Bardzo lubię Twój styl.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjnie Ewo Ci to wszystko wychodzi:) zachwycam sie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ATC-iaki świetne. Swoje skończę też notkę zrobię:) Wybrałaś śliczne papierki na kuferek :) Obrazek po warsztatach cudny, super kolory i stempelki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewunia, zainspirowałaś mnie ATeCiakami na livie i powoli przygotowuję się do powrotu w ich tworzeniu, ale właśnie w ten sposób, jaki pokazywałaś na lifie. Stempli tysiące znalazłam w domowych czeluściach, ale to pokażę z pierwszymi pracami. Kupiłam sobie pastele olejne, myśląc, że te będą lepsze od wodnych kredek. Stemple silikonowe polnych kwiatów mam, resztę domaluję i zabieram się do roboty. Być może uda mi się już w przyszłym tygodniu pochwalić pierwszymi ATeCiakami. Dzięki za liva i inspirację. Twoje ATC są super! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu!!! Jak się cieszę!! Super, super...to małe formy, więc może łatwiej robić? Jesteś "miszczu" we wszystkim, czego się tkniesz....Czekam na ateciaki!

      Usuń
  11. Piękne są Twoje działania! A efekt warsztatów u Ani Soprano powalający. Gratulacje składam!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Same wspaniałości widzę :-).

    OdpowiedzUsuń