grubasek

środa, 10 lutego 2021

Magnolia z bokeh

 Witajcie, Kochani!

Od wczoraj próbuję poczynić pierwsze mini LO. Niestety talentu do kompozycji tej formy brak, ale kto nie próbuje, ten nie idzie do przodu. Projekt powstał do Stemplowego klubu na fb, gdzie Gosia wprowadzała nas w arkana tworzenia takiego malucha,  oraz na wyzwanie w Świecie pasji.

Zaczęło się od tego wyzwania TUTAJ


Starałam się stworzyć tło, co okazało się nie takie łatwe!


A potem staram się to jakoś skomponować i spasować ;-D
Na zdjęciu mój mały Hubiś- wspaniałe wspomnienie:-D
To chyba jednak nie jest LO, taki bardziej zwykły scrap ;-D






Chyba fajnie by to mini LO wyglądało w ramce...pomyślimy....
Buziaki!

12 komentarzy:

  1. Świetnie poradziłaś sobie z wyzwaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszło. Też myślę, że ramka by tu jak najbardziej pasowała. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na LO kompletnie się nie znam, ale tło delikatne i błyszczące lekko bardzo mnie zachwyciło. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. ...i wyszło super Ewa! Fajne to tło!

    OdpowiedzUsuń
  5. LO to nie moja bajka ale widac ze sporo pracy i fajnej zabawy za Toba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozkosznie :) wzruszająco, piekna pamiątka Ewciu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale słodki Hubiś! LO prezentuje się naprawdę wspaniale, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mam pojęcia co to LO oznacza .Za moich czasów to znaczyło liceum ogólnokształcące ha ha ha..ale na pewno nie o to chodzi:p
    Jakby nie na zwać praca mi się bardzo podoba,super smyk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. urocze! podoba mi się :) ja już zamówiłam u Gosi kit na kartki kopertowe i przebieram nozkami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie też "urocze", bo z moim Hubisiem, ale nigdy do LO nie miałam talentu ;-D

      Usuń
  10. Hubciu! LO jest cudowne. Tak, opraw i wyeksponuj. Hubiś cudaśnie wyszedł na zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna oprawa zdjęcia. Czekam aż pokażesz jak wygląda w ramce. Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga kreatywnego Świata Pasji :)

    OdpowiedzUsuń