grubasek

piątek, 29 stycznia 2021

Karteczka wielkanocna

 Witajcie!

Tak jak ostatnio pisałam, nie będę codziennie wrzucać ateciaków...ha ha ha...

Staram się więc zmobilizować do zabaw zaproponowanych przez blogowe koleżanki.

Dziś propozycja Ani - jedna z mapek- TUTAJ

Mapki do wyboru znajdują się banerku, są też dodatkowe wytyczne.


I moja karteczka



Starałam się, naprawdę, żeby nie była udziwniona :-D Mam nadzieję, że się udało(wiem, wiem, zająco-króliczki nie składają jajek ;-D)

Buziaczki!

PS Dziękuję za wszystkie życzonka! Specjalne podziękowania Dla Małgosi X za cudną karteczkę i mega niespodziankę oraz Lidzi za urodzinową e-karteczkę!

18 komentarzy:

  1. Rewelacyjna jest, ten czarny swietnie kontrastuje. Super! No i spóźnione STO LAT Ewo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten Twój stempelek z zającem . Kartka Ci wyszła rewelacyjnie i bardzo się Cieszę, że trafi do mojej zabawy. Wielkie dzięki .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że czarny tak może się wpasowac w świąteczny klimat. Zająć świetny, polubiłam go. Piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewciu, rewelacja! Kolory dobrałaś w idealnych proporcjach.
    A ja zawsze myślałam, że króliczki wykluwają się z jajek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewo, wielki szacun - ja nie wiedziałam, jak włączyć czarny do wielkanocnej kartki i zrrezygnowalam z niej. Piękna kartka!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźnione ale szczere ... Wszystkiego Najlepszego!
    Fantastyczny ten zając, kolorystyka kartki świetna a czarny ..... lubię czarny, na kartkach też :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna kartka:)
    Dużo zdrówka i uśmiechu na codzień
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Super karteczka. Wcale nie udziwnione, mój zając siedzi w gniazdku 🙈

    OdpowiedzUsuń
  9. Super karteczka Ewuniu, jak na Ciebie to niespotykana, tak mało na niej elementów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekna karteczka, sezon wielkanocny juz u Ciebie rozpoczety :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna kartka, ciekawa kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie poradziłaś sobie z mapką i kolorami!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super kartka, bardzo ciekawa kolorystyka :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna wielkanocna kompozycja z czarnym kolorem! Dla mnie to byłoby wyzwanie nie do łyknięcia. Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna kartka, cudny ten króliczek

    OdpowiedzUsuń