grubasek

sobota, 9 stycznia 2021

Miśki skończone

 Hejka!

Skończyłam wreszcie miśkowe bombki:-D

Oj, brakło czasu w tym roku- jednak za późno się za wszystko wzięłam.

Bombki jako takie bardzo mi się podobają, ale....na choince trochę giną. Dużo lepiej prezentują się jednak anielskie medaliony.




Z przykrością jednak stwierdzam, że nie zrobiłam w zeszły roku żadnego większego magnoliowego projektu :-( W związku z tym zapisałam się do "fejsbukowego" klubu stempelkowego, żeby wreszcie działać na nowo w temacie kolorowania i zabawy z magnolią:-D

Jeszcze raz serdecznie dziękuję za wszystkie karteczki i upominki, jakie przyszły na święta. 
Postaram się zrewanżować na Wielkanoc :-D
Buziaki!

15 komentarzy:

  1. Hubciu fajne te bombki z misiami ale faktycznie ich ciemny kolor pewnie je gubi na choince. Fajnie że zobaczymy kolejne prace z Magnoliowymi stempelkami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewcia bombki z misiami są cudne :).

    Podziwiam Twoje kolorowanki więc z chęcią zobaczę Twoje nowe dzieła :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Medaliony z aniołami podziwiałam - piękne są, ale te z niedźwiadkami są cudowne!!! To nic, że giną. Właśnie takie wyłaniające się z półmroku, piękne choinkowe cuda maja ogromny czar. To jak się odkrywa ukryte wśród gałązek przepiękne ozdoby. Moja znajoma ubiera choinkę w złote i czerwone bombki. Spojrzysz - piękna. Później nie patrzysz, bo wszystko już widziałaś, odkryłaś. Bombka jedna od drugiej się nie różni. A ja uwielbiam stać przy drzewku i podziwiać każdą zabawkę, ozdobę. Dlatego tak bardzo lubię tak piękne, oryginalne cudeńka choinkowe. Się rozgadałam:P
    Buziaki Hubciu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to u mnie miałabyś co podziwiać Izo, bo bombek kompletowych mam malutko, za to pojedynczych, malowanych ręcznie sporo ;-)

      Usuń
    2. Bombki piękne, a brązowe tło zawsze możesz przetrzeć jaśniejszym kolorem:-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Podobają mi się Twoje miśki :) I już się cieszę na magnolie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten kolor bombki. Misie wyglądają uroczo. Nie muszą one koniecznie przecież wisieć na choince. Mogą leżeć na białym sztucznym puchu.
    I już będą od razu się wyróżniały. Bo są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak miski sa ciemne dlatego giną na choince, ale sliczne i mozna je inaczej wyeksponować :) a na magnolie czekam Ewo z niecierpliwoscią, w Twoim wydaniu sa cudne !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają te misiowe bombki . nie koniecznie muszą wisieć na choince bo pojedynczo też mogą stanowić wspaniałą dekorację świąteczną. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te bombki, pewnie na świerku srebrnym byłoby je ładnie widać :) Pozdrawiam, Aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podobają te misiaczki, Ewciu. A na Twoje magnoliowe kolorowanie czekam z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie w święta dominuje złoto, czerwień, zieleń i biel i takie misie, choć śliczne, byłyby dla mnie za ciemne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne bombki ale rzeczywiście powinny mieć jasne tło. Pozdrowionka ślę .

    OdpowiedzUsuń
  12. Bombki prześliczne, takie wiktoriańskie . Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń