grubasek

poniedziałek, 11 stycznia 2021

Zaproszenie

 Witajcie!

Chciałabym Was serdecznie zaprosić na darmowe warsztaty a właściwie fajną zabawę, podczas której stworzymy karty ATC.

Zapraszam ateciakowych wyjadaczy, jak i osoby zupełnie zielone w tym temacie!


Niestety live będę prowadziła na "fejsbukowej" grupie Świry rękodzieła inspirują, więc pewnie nie każdy ma szansę dołączyć.


Potrzebne materiały:
  • bazy ATC czyli prostokąty o wymiarach 8,9 cm na 6,4 cm
  • kartka ze starej książki, wydruk tekstu(nie gazeta)
  • markery(alkoholowe, akwarelowe itp.), mazaki, farby, kredki- co macie
  • czarny marker, pisak
  • biały pisak, długopis
  • klej
  • kostka do gry

W razie pytań piszcie!

Buziaki!

12 komentarzy:

  1. ciekawe do czego kostka do gry ...Ja sobie datę zapiszę, polubiłam ATC :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej obym tylko mogła wziąć udział, byłoby super. Tylko nie mam białego pisaka, ale może da się to jakoś obejść? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas kostek do woli. Może uda mi się dołączyć na liva. Te atc to nie dla mnie a może? Kto wie! Zobaczyć nie zaszkodzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja będę! Tez mnie intryguje ta kostka...

    OdpowiedzUsuń
  5. A mogę sobie tylko z boczku przyklapnąć, popatrzeć, się zastanowić i może porobić, a może pomarudzić?! Jeśli tak to najeżona nieznajomością, ale chętna...

    OdpowiedzUsuń
  6. Pooglądam warsztaty chętnie , ale jako osoba praktyczna nie robię nic do szuflady ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu, możesz mi zrobić jednego ateciaka na urodziny...hahahhaha

      Usuń
  7. Nie obiecuję oglądania bo ATC to nie moja bajka, ale z chęcią obejrzę Wasze poczynania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń