grubasek

poniedziałek, 11 stycznia 2021

Warsztaty ze stemplami Lavinia

 Witajcie!

W weekend ponownie uczestniczyłam w warsztatach Ani Soprano ze stemplami Lavinii.

Zabawa jest niesamowita a przy okazji relax.

Na razie zrobiłam tylko 2 prace, ale stempelków już kilka mam(a i dostałam na zbliżające się urodziny od blogowej psiapsiółki:-D), także wiecie...spodziewajcie się...;-D


Zdradzę wam, że wczoraj poszły na warsztat stempelki magnolii- kolorowałam kilka godzin :-D

Pozdrawiam was cieplutko i nadal czekam na zakładki! dajcie znać, czy jeszcze ktoś ma do wrzucenia!(dziś doszła kolejna:-D)

7 komentarzy:

  1. Ewciu, super kartki. Jesteś mistrzynią stempelków wszelakich. No i pokazuj szybko magnolie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Ci wyszło. Na magnolie czekam. Jestem ciekawa. A co do Zakładek zrobiłam wczoraj i dodałam do ostatniego postu z zakładką nawet kolaż. Robiłam to z telefonu, mam nadzieję, że ujęłam wszystkie. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prace:) Śliczne te stempelki, na razie mnie nie stać więc zostaje podziwianie:) Ja wysłałam zakładkę wczoraj. Tu jest notatka
    https://papillon-motylkowo.blogspot.com/2021/01/349-12-zakadka.html
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekamy niecierpliwie :) Będzie się działo!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj czekam na Twoje magnolie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń