grubasek

niedziela, 3 stycznia 2021

Gwiazda

 Hej, hej!

Ja dziś przeleżałam pół dnia, ale potem się zmobilizowałam do robótek. Powstała zakładka i siłą rozpędu ateciaki. Mignęło mi wyzwanie na Artgrupie ATC- "Gwiazda" TUTAJ i oczywiście zajęło to moje myśli ;-D

Ostatnio na tapecie są stemple Lavinii za sprawa warsztatów i zabawy z Anią Soprano i to na nie padło. Okazało się niestety, że nie mam tuszu. Skorzystałam więc podwójnie z embossingu, bo gwiazdy w zamyśle miały być od razu złote-złote, ale jednak odbitki wolałabym tuszem.






Mam nadzieję, że Wam się spodobają te maluchy, a może kogoś zachęcę do spróbowania?

Buziaki!

5 komentarzy:

  1. Pięknie Ty to robisz. Bardzo mi się podoba ten wzór. Ja mam dwa ateciaki, ale nawet ich nie pokazuje. Bo śmiech na sali. To nie moja bajka.

    OdpowiedzUsuń
  2. ATC to nie moja bajka ale Twoje podglądam, przypominają mi małego księcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudne! Wyglądają jak ilustracje do niezwykłej baśni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne!! Podziwiam nieustannie :). Mamy ferie więc można poleniuchować :).
    Buziaki Ewuniu!

    OdpowiedzUsuń