grubasek

czwartek, 21 stycznia 2021

Wreszcie

 Witajcie!!!

Była chwila przerwy od moich postów, ha haha....a to dlatego, że powiedziałam sobie, iż kolejny wpis NIE BĘDZIE związany z atc! Ha ha ha......

Nie wiem, czy pisałam, ale jestem w klubiku stemplowym Gosi Salamon, a w nim świetne inspiracje. Sporo dziewczyn koloruje akwarelami i o ile lubię akwarele, to te nasze maleńkie odbitki naprawdę trudno się koloruje.

Postanowiłam więc od czasu do czasu próbować, bo obiecałam sobie, że się w tym roku trochę "porozwijam" ;-D.

Pokolorowałam królewnę magnoliową(izaczęłam też Gourjuskę;-) i przypomniało mi się o papierach AltairArt, które jakiś czas temu zakupiłam. Niestety-stety dziewczynek ci u mnie brak i różowiutkie papierki nijak nie podchodziły do żadnego projektu. Aż do dziś. Powstała, chyba bardziej z potrzeby serca, taka "dziewczynkowa" karteczka. Wykorzystałam arkusze z kolekcji AltairArt - On the Wings of a Rainbow oraz 1 arkusz(trawa)z kolekcji AltairArt - Nightfall.




Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu!
Postanowiłam zgłosić karteczkę na wyzwanie do AltairArt TUTAJ


Buziam Was cieplutko i mam na koniec zagadkę- co będzie zawierał następny post?
;-D

22 komentarze:

  1. Piękne papiery, bardzo urokliwa praca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna księżniczka. Już widze jak wskakuje na atc.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudna! Uwielbiam takie prace.
    A w następnym poscie pewnie ATC:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka :) faktycznie bardzo dziewczęca, aż chciałoby się zostać taką królewną :) Dziękuję za udział w wzywaniu Altair Art. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna księżniczka, kolejny wpis to ZAKŁADKI

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze cudownie wyszło! A co to za klubik? Po wrzuceniu w google wyskakują mi same przedszkola :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ATC??? A księżniczka jak z bajki :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach jaka ksiezniczka cudna ! A następne beda ATC :):);)

    OdpowiedzUsuń
  9. No pewnie że ATC będzie w następnym poście hi hi :)
    Ewus karteczka jest przeurocza, świetna, kolorowa i zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zachwycona, jaki super pomysł na tą trawę! no a kolorowanie.. eh, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Każda Twoja kartka jest oryginalna i niepowtarzalna. Siedzę, patrzę, podziwiam. Ja tak nie umiem.....moje kartki takie zwyklaki. Pozdrawiam. Dziękuję za odwiedziny u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna królewna, karteczka urocza - scenka jak z Kopciuszka, który podąża na bal.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z której kolekcji korzystałaś, bo nie mogę rozpoznać? 🙈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykorzystałam arkusze z kolekcji AltairArt - On the Wings of a Rainbow oraz 1 arkusz(trawa)z kolekcji AltairArt - Nightfall .

      Usuń
  14. O rany 😍 super pomysł i wykonanie. A pomysł na trawę po prostu rewelacja. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Altair Art. Pozdrawiam DT Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachwycająca praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł i super efekt. Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega! Bardzo podoba mi się bajkowy świat, który stworzyłaś. Świetna kartka! Pozdrawiam Joanna DT AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękne warstwy! Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt - Ania cytrynowedrzewo.pl

    OdpowiedzUsuń