grubasek

poniedziałek, 4 stycznia 2021

Ostatnia zakładka w zabawie

 Witajcie!

To już ostatnia zakładka w mojej zabawie. Do końca tygodnia możecie dosyłać swoje zakładeczki do ostatniego wyzwania a nawet uzupełnić starsze- jeśli ktoś ma ochotę. W przyszłym tygodniu zrobię podsumowanie:-D

Zrobiłam zakładkę do książki ze specjalną dedykacją autorki. To prezent urodzinowy od mojej blogowo-fejsbukowej przyjaciółki Violi. Mam jeszcze ulubione kryminały od Bożenki, również ze specjalną dedykacją, ale pożyczyłam je mamie, więc nie pokażę;-D



Buziaczki i czekam na zakładeczki!

16 komentarzy:

  1. Fajna zakładeczka, a książka czeka u mnie na półce na czytanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zakładka! A czy zabawa zakładkowa w tym roku dalej będzie, Ewciu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam tej książki, a zakładka super Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książki nie znam.Super tło ma ta zakładka i cała jest fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hubciu, jakie piękne akwarelkowe tło zrobiłaś do tej zakładki. Cudna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna zakładka. Tło robi wrażenie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna zakładka! Idealnie pasuje do książki :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna zakładka, a taka książka z autografem to jest coś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Alez swietna zakładka Ewo !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękną zakładkę zrobiłaś :).

    W tym roku nie mam żadnych zaległości zakładkowych :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewa, po pierwsze wszystkiego dobrego w nowym roku, po drugie piękna zakładka, po trzecie to chyba dla takich spóźnialskich jak ja to info odnośnie dodawania zakładek do końca tygodnia. Jutro robię fotki i wrzucam na bloga i e-mail’ a do ciebie 🙃 buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tina, kochana, czasy sa jakie są :-D- ja zawsze przyjmę:-D

      Usuń
    2. Supcio, dziękuję. A w tym roku jaką zabawę planujesz?

      Usuń