grubasek

niedziela, 17 stycznia 2021

Pierwsze koty za płoty :-D

 Witajcie wieczorowa porą.

Dziś po raz pierwszy poprowadziłam live'a:-D

Choć trochę w tym zwariowanym świecie poczułam się, jakbym siedziała z dziewczynami w sali i prowadziła warsztaty. Cudowne uczucie!

Wrzucę Wam swoje ateciaki, ale.....prace, które wrzuciły już uczestniczki zabawy...powalają na kolana!

Jestem ZACHWYCONA I bezwzględnie OCZAROWANA! Jeśli ktoś jest na grupie Świrów, zapraszam do obejrzenia!(Live oczywiście zapisany, jakby co ;-D)



Buziaki!

24 komentarze:

  1. Fantastyczne! Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie prowadziłaś , nie robiłam - byłam zasłuchana....

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nijak nie mogłam się tam "dostać", nie wiem dlaczego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu a masz facebooka? Jesteś na naszej grupie- Świry rękodzieła inspirują?

      Usuń
  4. a ja jestem zachwycona Twoją pomysłowością! zabawa była super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu bardzo udany debiut , gratuluje i występu i prac jakie na nim powstały.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Ci poszło :) Ja się świetnie bawiłam (zapiski...)

    OdpowiedzUsuń
  7. Live obejrzałam. Zabawa świetna. Prace rewelacyjne. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewa, pierwszy raz prowadziłaś live`a???
    Zabawa była przednia, prosimy o więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne małe dzieła sztuki. Idę po mazaki i biorę się za robotę.
    Super głos i pomysł na tego liva.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie śliczne i zachwycające

    OdpowiedzUsuń
  11. Picasso jak żywy! Ale czy ja na tym ostatnim obrazku widzę denaturat?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać dobrze przekazaną wiedzę. Prace odlotowe. Brawo !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne ATC, brałaś lekcje u Picassa - to widać.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne prace wykonałaś i widać że wszystkim pomysł przypadł do gustu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Picasso to nie moje klimaty ale Twoje głowy sa takie kolorowe ze buzia sie sama śmieje:) gratuluje debiutu !

    OdpowiedzUsuń
  16. No moja kochana, udał się ten live. Nawet fajnie, ze tak ekspresowo przebiegł. Miło było usłyszeć twój głos, a z flaszeczką dałaś czadu 🤪 dziękuję za ekstra zabawę, czekam na więcej. Buziaki

    OdpowiedzUsuń