grubasek

niedziela, 24 stycznia 2021

Zakładka!

 Witajcie!

Bardzo się cieszę, że jeszcze spływają do mnie zakładeczki:-D! I tak sobie myślę, że trochę mi tej zabawy będzie żal...

Dziś dokończyłam zakładkę, która powstała na wyzwanie do Bugaboo TUTAJ. Ten digisek mnie zaczarował- musiałam:-D. 

Do tego moodborad- uwielbiam wyzwania kolorystyczne!




Niestety posiałam dziurkacz, więc dziurki i ozdóbek na razie nie będzie:-(

A że dzień bez ateciaka to dzień stracony.....



Mam nadzieję, że liski przypadły Wam do gustu :-D
Buziaki!

24 komentarze:

  1. Ateciaki i zakladeczki bardzo oryginalne. Mialam nadzieję, że w tym roku będzie kolejna edycja tej zabawy, mam ochotę na zakładki a nic tak nie motywuje jak wspólna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjne te liski, tez mi żal zabawy zakładkowej, choc ciut nawalilam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja zawaliłam i już nie naprawiam ,/ wpadły inne roboty/ ale racja wspólna zabawa motywuje , więc Ewciu coś wymyśl

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne liski. Mam polubioną tą stronę. Tak się zastanawiałam od kogo tam trafiłam a to chyba u Ciebie podziwiałam. Zakładki myślę w tym tygodniu zamieścić. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuś, ekstra są te liski, słodziaki takie :) Zakładka z nim czadowa.
    A zabawę zawsze możesz pociągnąc dalej, na pewno znajdziesz kolejne super pomysły na zakładki do książek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten lisek jest świetny i super prezentuje się na Twoich ATC i zakładce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewciu, śliczne te liski.
    A może będziesz kontynuować zakładkową zabawę? Byłoby super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Extra są te liski, i fajny ten wykrojnik z drzewkami.
    Powodzenia w zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne, liski w każdej odsłonie są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie pokolorowałaś liski😀 Ja też jestem za kontynuacją zabawy zakładkowej i nawet mogą być w tym roku zwierzaczki pasujące do książki lub inne symbole na jakąś literę wyrzuconą z pomocą kostki. Popatrz, to dopiero byłaby zabawa ...

    OdpowiedzUsuń
  11. ja myślałam, że zejdę jak zobaczyłam tą zakładkę, ale jak już zobaczyłam atc, to padłam i leżę! Są c u d o w n e!

    OdpowiedzUsuń
  12. ,,Mam nadzieję, że liski przypadły Wam do gustu,,-OCZYWIŚCIE !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Brzozy swietne i te liski Ewo, czarujące ;):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne te rudasy. Nie mogę wyjść z zachwytu nad Twoim kolorowankami. ATC kusi mnie coraz bardziej 😜. Pozdrawiam Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lisek jest fajniutki i super się prezentuje na zakładce i ATC :).

    Fajnie było przypomnieć sobie ten wierszyk :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewuniu, cudne są te liskowe prace, podziwiam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Lisek sprawdził się i na zakładce i na ATC. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten lisek jest rewelacyjny. Prace super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny ten lisek, widziałam go też u Ewinki :) Wszędzie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  20. This is super! Just love how you used this cute Fox image!
    Thank you for joining Catch the Bug!
    Hugs from Africa!
    OlgaB

    OdpowiedzUsuń