grubasek

sobota, 3 października 2020

Przymiarka do jung journala

 Witajcie!

Przymierzam się od jakiegoś czasu do stworzenia junk journala. Niestety, nie posiadam żadnego i nie mam żadnego odniesienia. Zupełnie inaczej móc go dotknąć, a inaczej obejrzeć w internecie :-(

Naczytałam się ostatnio u Inki co nieco o tej formie i wzięłam się za barwienie stron. Oj, nakombinowałam się ;-D i nie wiem, czy jest ok.

Nie piszcie mi, że junk journal ma być taki, jaki wyjdzie, bo to nie do końca prawda;-D

Moje karty pierwszej składki(sygnatury?) są chyba mimo wszystko zbyt równe, zwłaszcza wycięte obrazki. Od razu się usprawiedliwię, mam pewien pomysł, co do zapełnienia mojego "junka" i dlatego pewne rzeczy są takie a nie inne.

Bardzo proszę o wszystkie głosy, co Wam się podoba a co nie. Czy może być taki "równy"?

Czy dodać stempelki czy zostawić już takie karty?

A oto kilka kart









W poniedziałek wrzucę karty razem z pomysłem- jeśli uznacie, że fajne, to będę kontynuować:-D

A jutro nowe wyzwanie z zakładkami- zapraszam!
Buźka!


11 komentarzy:

  1. Ja zrobiłam dwa, pierwszy taki typowo śmieciowy i aż bylam na siebie zła. Drugi bardziej przemyślany, choć nadal nieidealny.... Wszystko zależy od tego jak przetłumaczysz sobie słowo junk

    OdpowiedzUsuń
  2. Strony pocieniowane bardzo mi się podobają. Z dodatkami na pewno będą wyglądały ekstra bo już jest fajnie. Ale nie wypowiem się na ten temat bardziej bo nigdy takiego junka nie prowadziłam. Udało mi się stworzyć jedna taką kartę. I teraz się zastanawiam czy robić dalej te karty czy może stary dziennik wzbogacić o te wszystkie dodatki. Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na Twoje karty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sie nie znam, bo żadnego nie mam a też bym chciała :) za to powiem Ci że bardzo podobają mi sie te strony:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie, Ewciu. Karty mogą być równe, ale może faktycznie stempelki fajnie by tu wyglądały.
    Dobrej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  5. oczywiście, że działaj. Musisz sobie w końcu wbić, że cudności robisz, niezależenie za co się złapiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewcia, strony są fantastyczne, jak dla mnie mogłyby tak zostać, bo jak masz jakieś konkretne jeszcze dodawajki to i tak będzie fajnie, ale jakby tak kilka stemplów - byłoby jeszcze fajniej :)
    Mój jak na razie na etapie dodatków, karty w rozsypce jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się nie wypowiadam bo to nie moja bajka. Ale wg mnie ma się podobać przede wszystkim Tobie bo to Twój jurnal
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Strony pięknie pocieniowane, mnie się bardzo podoba. Nigdy nie widziałam żadnego jurnala, nie wiem na czym polega, więc nie pomogę. Twoim jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam się na tym ale podobają mi się te kolorowe kartki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie zajmowałam się nigdy takimi pracami ale strony bardzo mi się podobają. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie moje klimaty wiec doradzać Ewo nie bede, robisz go dla siebie wiec działaj tak jak Ci w duszy gra :)

    OdpowiedzUsuń