grubasek

poniedziałek, 5 października 2020

Jeśli ktoś był ciekawy....

 Hejka!

Chciałabym Wam pokazać dziś, o co chodziło mi z junk journalem. Chyba faktycznie wyszło coś a la klaser ;-D a nie junk, ale zależało mi na tym, aby powrzucać tam ateciaki i tagi.

Od razu zdradzam, że na stronach znajdują się ATC z wymianek i będą one podpisane- te, które dostałam i nie było z tyłu karty charakterystycznej dla ATC- powklejałam, reszta ruchoma.









Nie wiem, czy Wam się mój pomysł spodoba, ale w ten sposób powstanie takie cuś na ateciaki i tagi :-D

A propos ATC- zaparaszam serdecznie na


Grupa na fb Świry rękodzieła inspirują TUTAJ

Buziaczki!

PS PIszcie uwagi- co wam się podoba w moim pomyśle, co nie, jakie zmany? Będę bardzo wdzięczna!

9 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba Twój pomysł. Wspaniale się prezentują ATC w takim niby klaserze. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha co sie nie podoba?! Żartujesz Ewo?! Co ma sie nie podobać, swietny jest !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. O jak pięknie. Zapowiedź była to i premiera jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super, świetnie to sobie Euwcia wymyśliłaś i ekstra zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł, Ewciu i rewelacyjne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie no jest kapitalny. Przepięknie wyeksponowane ATC i jaka cudna pamiątka :)))

    OdpowiedzUsuń