grubasek

piątek, 30 października 2020

Kolejne warsztaty- akwarela

 Witajcie Kochani!

Wrzucam dziś "malunek", który powstał na warsztatach Ani Soprano.

Jeśli jesteście na fb, zapraszam na darmowe warsztaty z akwarelką do Ani- cudowna zabawa!

Sama akwarela też daje dużo frajdy, choć chyba wolę połączenie akwareli ze stemplami( warsztaty z kitem- stemplami Lavinii-  już w grudniu!)

A oto moje wypociny


Jest kilka "zonków", ale będę ćwiczyć!
Buziaki i udanego weekendu pomimo tego, co się dzieje!


9 komentarzy:

  1. Całkiem fajnie wyszło. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja, Ewciu, Akwarela to niełatwa technika, a Tobie wychodzi świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, efekt cudowny. Tak patrzyłam na ten warsztat, ale stwierdziłam, że ja to się do malowania chyba nie nadaję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewciu jest cudnie !! ale do tego trzeba jeszcze mieć dryg do malowania i kolorowania, ja noga totalna w tej dziedzinie ale lubię podziwiać u innych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie podoba się bardzo Hubciu. Jak pięknie wyglądają te kolory!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie zonki? Gdzie? Przecież wyszło superaśne i pięknie. Kolory super. Muszę zobaczyć tego liva. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zonkow nie widać, wyszło super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewo, to jest prawdziwy artyzm! Cudowny obraz, tajemniczy, barwny, do oprawienia i podziwiania! Kocham takie dzieła!

    OdpowiedzUsuń