grubasek

środa, 7 października 2020

ATC Frida

 hejka!

Chciałabym Wam dziś zaprezentować pomysł scrapbookingowo- biżuteryjny, które wreszcie zrealizowałam. Zaczęło się od tego, że na grupie Take time to play pojawiło się ateciakowe wyzwanie - Frida. Jednak ostatnio w ogóle  z czasem i weną było krucho, więc pomysł został w głowie.

Zmobilizował mnie dopiero warsztat na "Świrach",bo każdy mógł na nim robić własne ateciaki- powstała wreszcie Frida.




Ateciaki wyjątkowo mi się podobają i zostaną u mnie:-D POlecą do tworzącego się "klasera" ;-D

Frida stworzona ze stempelków:-D wędruje na wyzwanie do art-piaskownicy:-D TUTAJ


POzdrawiam Was cieplutko!

19 komentarzy:

  1. Cudne, też bym się z nimi nie rozstawała.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio nie wchodziłam na twojego bloga, problemy z komputerem , ale juz jest na chodzie, ostatnio piękne prace porobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjna ta Twoja Frida :) świetne są atc, które łączą się tworząc jedną całość

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Frida - moja ulubiona malarka! Cudna Hubciu. Kolory, kwiaty - bardzo fridowe. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńko. Podziwiam pomysł na dwa ATC tworzące całość, no i te kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale śliczne,i kolczyki i Frida

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewa, są wspaniałe, zresztą lubię Fridę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, koniecznie je sobie zostaw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Frida od zawsze mi się podobała (nie wiem dlaczego :D)
    Twoje ATC świetne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wcale sie nie dziwię, że zostawisz je u siebie, super Ci wyszła ta Frida Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy temat i wspaniale sobie poradziłaś z tymi ATC. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podobają te ateciaki. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Po prostu WOW 👏 Dzięki za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy 😀

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna Frida. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna Frida! Bardzo fajny pomysł z takim "składanym" zestawem ATC :)
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu Art-Piaskownica.

    OdpowiedzUsuń