grubasek

sobota, 24 października 2020

Miałam w dyńce kolejna dyńkę...

 Witajcie wieczorowa porą!

Lecę pokazać moje nowe dziecko ;-D Ale zacznę od tego, że moja internetowa przyjaciółka(gadamy chyba codziennie :-)) Ania Soprano zaraziła mnie akwarelami. Tyle razu miałam je w ręku i nic. I nagle, po ostatnich warsztatach z Anią- zaskoczyło! Muszę wam powiedzieć, że to osoba, która pokazuje ludziom, jak wiele umieją....a to jest bezcenne! Przy okazji zrobię Ani małą reklamę, bo już w grudniu kolejne warsztaty ze stemplami lavinii!!! Polecam serdecznie- ogrom wiedzy i cudowna zabawa.

A teraz do rzeczy- po wczorajszych komentarzach na temat wrzosów stwierdziłam, że zrobię kartkę w kształcie dyni:-D. Na początku miały to być papiery scrapowe, ale...zamarzyła mi się dynia akwarelowa.

Spróbowałam i nie żałuję. Może nie każdemu się spodobać, ale za to jest jedyna i niepowtarzalna. Piszcie, jak Wam się podoba- brnąć w to dalej?

Stempelek Agi Baraniak, 3 gadżety z papierów Mintay'a :-D, lekko podrasowane ha ha ha.



Karteczkę zgłaszam do Scrapkowa TUTAJ


A także do Szuflady TUTAJ


Buziaki przesyłam- dyniowe;-D

23 komentarze:

  1. Oczywiscie ze brnąc, rewelka !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Brnij dalej, koniecznie!!! Rewelacyjna dyńka, dopasowane stemple i hasło:-) Straszelnie się mi podoba ta praca :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ekstra karteczka. Dla Ciebie Ewuniu nie ma rzeczy niemożliwych i nawet cudną kartkę-dynię potrafisz stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta kartka. Kształt pomysłowy na jesienne uroczystości :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Brnij dalej, mnie się podoba ... bardzo się podoba, uwielbiam dynie a ta w Twoim wydaniu jest wyśmienita!

    OdpowiedzUsuń
  6. robic dalej koniecznie jest moc :) cudna dyńka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewcia kartka jest cudna :).

    Koniecznie maluj dalej akwarelami :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Super praca,życzę powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  9. I dobrze, że jest akwarelowa, ponieważ jest boska!!:)) Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna jest! Brnij dalej, Ewciu i pokazuj nam jak najwięcej.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoja dyńka jest absolutnie przecudowna! Zanim przeczytałam notkę, chciałam zapytać, co to za papiery, bo też chcę. :D A teraz chcę tutorial, o! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Rób to dalej bo wyszło świetnie. Pamiętam Ani zakładki z liva robione ciapanymi akwarelami. Super babka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ piękna;) Bardzo mi się podoba;) Dziękuję za udział w październikowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie się bardzo podoba :) Maluj dalej akwarelkami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dynia jest prześliczna, i maluj, mualuj bo robisz to przepięknie.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obłędna:)! Pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Pazdziernikowm Wyzwaniu Scrapkowo.pl!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna praca! Dziękuję za udział w dyniowym wyzwaniu na blogu infoscrapkowo.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, ale extraaaa! super karteczka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń