grubasek

niedziela, 11 października 2020

Co za cudowna zabawa!

 Kochani!

Uczestniczyłam wczoraj we wspaniałych warsztatach u Ani Soprano na fb!

Wszystko mnie oczarowało- sposób przekazu, wiedza, umiejętności oraz atmosfera!

Tym razem w użyciu były stemple Lavinii- zajączki, brama i kiście_liście. Cieszę się niesamowicie, bo już w grudniu kolejne warsztaty z kitem- SYRENKI!!!

A oto kilka fotek - pierwsza praca taka ciut słabsza i pobrudzona, więc sobie daruję:-D






To był bardzo pracowity wieczór!

POlecam i przesyłam buziaki!


9 komentarzy:

  1. Ewuniu cudowne są te kartki , masz talent prawie jak Ania Soprano. Niestety trzeba mieć to coś i przede wszystkim kochać te stempelki, chlapania i kolorowania. Jestem zauroczona Twoimi pracami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewciu, cudowne to są Twoje prace.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wieczór pracowity, ale efekt jest , więc warto pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne prace, zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyszło. Ania umie pięknie szkolić. Jestem pod wrażeniem Twojego kolorowania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny efekt:) Po prostu bajeczne obrazki :)

    OdpowiedzUsuń