grubasek

sobota, 10 października 2020

I stało się!

 Zrobiłam karteczkę zimową!!!

W pewnym momencie zrezygnowałam ze wszystkich zabaw zimowych, bo mnie to przygnębiało...Na pewno związane to było z tym, że na Wielkanoc porobiłam sporo karteczek i nie powysyłałam ;-(

Karteczki zimowe wędrowały zazwyczaj na kiermasz szkolny, a nic nie wiadomo, co będzie w tym roku. Także nadwyżek kartkowych nie planowałam.

Wczoraj na wyzwanie scrapelektrowni na fb i art piaskownicy ze stemplami powstała wreszcie mroźna praca. Nietypowa ;-D





W użyciu pierwszy raz maska ze wzorkiem norweskim- czy ktoś z Was nie wie, co to za firma? Ja nie pamiętam :-(

Art piaskownica dając wyzwanie ze stempelkami, nie wiedziała, że ja popłynę;-D TUTAJ


Jak Wam się podoba kolorystyka?;-D
Buziaki!

21 komentarzy:

  1. Ewciu! Karteczka strasznie mi się podoba:)
    Już dawno nie stemplowałam nic na wzorzystym papierze , a to taki fajny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka cudowna kartka :) Czuć zimowy klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie Ewuniu.:) Życzę powodzenia w wyzwaniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie przedstawiona zima. Bardzo fajny stempelek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka, cudna. Maska idealnie zastosowana i w ogóle bardzo mi się taki styl kartki podoba, bardzo bardzo :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne jest to tło, Ewciu. Kartka pełna cudów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu jest cudownie. Wszystko mi się bardzo podoba. I Twoje popłynięcie w kolorach i świetna maska o kolorowaniu stempelka nie wspominając. Powodzenia w zabawie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Maska cudowna ! Świetne kolory i tło :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewciu bardzo mi się podoba ta kartka A kolory w szczególności bo bardzo lubię fuksje lub jak kto woli czerwień biskupią A w połączeniu z turkusami super.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna karteczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie sie wszystko podoba, kolorystyka ciekawa, stempelki tez.... magia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna zimowa kartka, ma w sobie ten magiczny klimat! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialna!! niby prosta, niby skromna, a rzuca na kolana. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne tło i super stemple . Taki zestaw i wyszła piękna kartka :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zimowy klimacik :) dobrej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna zimowa kartka, w bardzo optymistycznej kolorystyce :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. jaka radosna zima:)dziękuję za zabawę z Art-Piaskownicą.

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowite tło, bardzo poodba mi sie ten efekt. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudeńko! Dziękuję za udział w wyzwaniu na Art-Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie wykonana praca - Brawo! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń